Ceas

17 februarie 2011

Doctorii e perveti…



Salut,


Dr  Dre feat  Eminem & Skylar Grey - I Need A Doctor (Prod  by Alex Da Kid) www vitanclub net
   
  Asculta  mai multe  audio   rnb


Ma dusai la doctor, ma dusai… la centru medical uneire… la pipera… fumos zona… cum am calcat pe platforma la pipera simteam cum duduie economia… bulgariei.

Dar nu de asta am tocit eu atata amar de hartie in Word… ci pentru faptul ca ma dusai acolo, ma intampina o … chestie mica, neagra si imblanita… cu glas de femeie… prima data am zis ca e fie-sa lu ursu brun… da nimic… ca nu murea… si daca era sa moare… era veterinarii langa ea.

Ma trimite la cabinetu X… pe dreapta … dupa ce am facut vreo 2 stangi si am mers de mai bine luam metroul…si ajung la cabinet… ciocan… nimic… ciocan iar si se aude glascior de de tanti doctor… INTRAAAAA

Dupa voce… zic … hai ca asta e infipta …se grabeste, scap si eu repede si ma duc sa frec menta acasa…

Intru, salut, ma asez… ma admira… tace… zic sa sparg gheata si o dau pe dupa cires:
-         stiti, eu am cam fost bolnavior acu 2 saptamani si imi e frica sa nu ma intoarca
se uita la mine pe sub ochelari-I si graieste:
-         dezbraca-te…!!!
- (Haida de… zic)… pai de ce?...
-  sa te ascult….
- pai sa stiti ca vorbesc destul de tare… ce?... nu se aude bine?

Si se apropie…balanganindu-si stetescopu… si dup ace pune elementul ala care zici ca e facut special ca sa iti iei o pneumonie… imi sopteste in ceafa…

-         apleaca-te!!!
-         Pentru?... ca n-am spcat nimic
-         Sa-ti iau temperatura…
-         Pai si tre sa bagati mana dupa ea?... folositi totusi un termometru….
-         Lasa… ca nu ma inveti tu pe mine…

Moment in care m-am ridicat, mi-am luat tricoul meu siclam… puloverul… si geaca si de undeva de langa usa… ii zic, plin de barbatie si de curaj…

- 36,7 … si nici nu am facut scoala de asistenti

Si am plecat… bine acu… pot sa am si ebola si febra tifoida… si lepra si toate alea… ca cine s-o mai duce la doctor….

Pana data viitoare… m-a ascund … ca poate vine ursul grizzli dupa mine… si poate imi intinde o … mana

Bafta,

Niciun comentariu: