Ceas

18 februarie 2011

Limbista... sau lingvista?

Salut,

Lectia de engleza
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse



Cum in ultima vreme sunt usor somer, am zis sa imi fac un pustiu de bine sa sa mai aplic pe la niste joburi ... vorba ia daca nu m-or angaja... macar mai socializez si eu...

Spre deosebire de acu ceva luni... te mai cheama lumea la interviuri... 1 -2 pe luna... deci a inceput vorba lu ala mic de cade des... si il pune chioru pe functie mai des... sa merge economia.

Zise si mai ales facut... trimit una bucata CV... entru aia care nu pot sa citeste doua consoane alaturate... SIVI...si cum era unu mai emotionat ca mine cand pun o postare pe net... sa vada cati aplica si in cat timp.... hop ca dupa 10 minute ma suna... 10 minute ca sa creeze tensiune si sa nu arate ca e disperati....

Se stabileste termenii si locul intalnirii... ma prezint azi...

E aci in cartier... in singura strada ... alee mai iezact care se infunda... ultima odaie ...
Cladire mare...4 etaje... doar 1 ocupat... zic... super...
Ajung, intreb de tanti... veselie mare... si dupa 5 min ma baga si pe mine cineva in seama... ca vorba aia... daca nu era posta ... si nici stripar... nu ne fute ... nu vorbim

Si se ridica de dupa un taburet de copil pre-gradinita... o chestie mica, tunsa scurt... bluza rosie cu usoare urme ca niste molii s-au infruptat din transa... si imi zice cine e... cine sunt... eu confirm si ca sa merg cu ea...

Primul gand a fost ca NA... hai sa o urmez.... Yoda... show me the way.... aduce totusi un pic cu Yoda... si ma duce la subsol in semi intuneric...
Ba, nu-mi era ca ma omoara... mi-era ca ma fute si ma lasa acolo sedus si abandonat... dar nu... apasa un minuscul boton de sonerie comunista facuta la norma ca sa economiseasca material.... si nu zici ca nocturna din ghencea pare un apus in comparatie cu ce invazie de lucsi napadi holul?...

Trecem de abureala de competente, penitente reverente si alte zdrente... si imi zice ca o sa sustin un test de limba engleza... zic... hai de puta mea.... daca stiam ... prindeam un engleji... si il aducea... asa ma inopineze pe nepregatite... zic HAI si purcedem...

Momentul in care rosteste: So  ai si iu uorching az netuorc adimistrator necst ier...uat was iu duing zer?

Am zis ca pot sa fut limba engleza in orice orificiu ca.... da ramane tot virgina

 Asa ca din simpatie pentru voi astia cu simt de biznis ... daca va faceti firma de recrutare... angajati pe unii care stie... nu de alta dar in general... nu i-am dat la muie ei, ma-sii si tuturor rudelor care au cotizat ca ea sa faca o scoala.... ci si patronului...
Ca uite asa iti fute un/o limbrica d'asta sansa de afirmare... ca nu stii engleza la nivel competitiv...

Pana data viitoare... ma suna aia de la IBM... ca am lasat-o uda pe limbista pulii... ca lingvista nu e ...oricum i-ai da-o

Bafta,

Niciun comentariu: