Ceas

12 august 2011

De ce nu pleci?

Salut,

Am luat o pauza lunguta spre lunga... fie din cauza unor scrieri pe blogul lui Bobonete, fie din cauza de lipsa de inspiratie... fie din cauza cea mai adanc impregnata in ADN-il neamului... LENEA
Dar, nu de asta scriu acum... eram intr-o ... sa ii zicem melancolie nationala, si ascultam pe genialul TUDOR GHEORGHE... si mai ales melodia asta:



Si mi-am adus aminte de niste prieteni, curajosi ei de felul lor...care nu ezita sa ma intrebe de fiecare data cand consumam traditional in spirit national..."BA, DAR TU DE CE NU PLECI DIN TARA?"...
Si tot timpul gasesc ... nu scuze... ci raspunsuri noi si vechi si argumente deasemenea, dar cel mai tare argument pe care in gasesc eu ... in nebunia-mi... si in consens cu amaratii aia plini de elan si plumbi.... si furci... de la 1907...
NU PLEC BA... si daca ar ramane doar radacini pe plaiurile astea... NU PLEC...
Se spune ca ceva in sangele fiecarui neam se leaga de pamantul in care s-au nascut... si nu pot spune ca nu e asa, si m-as mai scuza si acuza de multe altele, dar de tradare ... NICIODATA.

Cam atat ... o sa revin cu o continuare... candva

Bafta...
si cum ar zice Piturca: "Momentan, aceasta postare este suspendata ... DEFINITIV"

Niciun comentariu: