Ceas

3 aprilie 2011

Nu vine politia … ca m-am dus eu la ea…

Salut,

Conform expresiei: rau e sa fii prost… o putem restrangem putin sa o modificam zicand: rau e sa fii militist…

Pai dupa ce anu trecut prin septembrie am vazut cum niste unii, ca sa nu le zicem TIGANI, au sustras niste lucruri dintr-o masina… Am dat declaratii, recunoasteri … si alte proceduri militienesti… vineri seara… sa fi fost orele 23:00 ma suna inspectorul de caz…ca sa ma duc sa il recunosc pe ala, live… si sa maid au o declaratie … ca alealalte s-au pierdut…

Si ca sa vin repede ca nu poate sa ii tin ape aia in arest… normal ca m-am dus … a doua zi dimineata… si ce am vazut acolo… “nu mica mi-a fost mirarea” sa constat ca ce am vazut eu in maretul serial “vine politia”… e vax… apa de ploaie… joaca de copii si alte apelative care sa infatiseze treaba de mantuiala facuta sa redea realitatile militienesti.

Pai ajung acolo sa pe la ora 9:00 si gasesc o gasca de 10 militieni care se pregateau sa duCA CAzul si suspectii la procuratura… si faceau planul… ruta… ce le trebuie… in 10 min au cazut de acord… si eu dadeam declaratia cand … al mai mare in “gard” dintre ei… se ridica in picioare si rosteste:

- Gata?... suntem pregatiti?... incolonarea pe culoar…

Astia se conformeaza… si de dupa culoar se aud replici de mare anvergura colegiala…

- da-te ba mai asa… asa ai invatat la academie sa te aliniezi?

- Ai facut dus azi?... ca te miroase procuroru… stii ca are nasu format

Dupa care vine si comandantul… cu replica materna…

- trupa… verificarea… pistol… catuse… legitimatie… aveti?

Si ca un facut… se gaseste un Tilica sa se caute si sa zica… pai eu nu am catuse… ca le-am uitat acasa…

Normal ca amuzantii ceilalti au replici tente secsuate… de genul… “iar ai lasat-o p’aia legata de pat?”…

Eu tot scriam…si scriam mai ceva ca patapievici la ultima sa carte… sper, in fata mea o fatuca abea iesita de sub bancile facultatii care batea la calculator ce scrisesem eu pe prima pagina…

Moment in care revin in camera “cel mai superiorul” ei… si o intreaba… ai terminat?... asta ii zice ca nu… si vine replica de mare angajament:

- pai daca esti balbaita…

Astfel… sa imi fie invatatura de minte… si sa va fie si voua… ca daca te mananca in cur sa ajuti “oamenii” legii… tre sa stii ca militistii umbla totdeauna cate 2… unul stie sa scrie si celalalt sa citeasca… si au tinerea de minte foarte avariata…

In principiu… ei au zis ca nu ne mai vedem … dar la cum fac ei glume… sigur ma intalnesc cu ei si saptamna viitoare…

Pana la urmatoarea relatare…

Bafta,

Niciun comentariu: