Ceas

31 octombrie 2009

Intamplari menite sa te ucida

Salut,

Taman ce m-am intors de la o bauta in miez de noapte, si asta nu ar fi tot, pe langa faptul ca am creierul pluta m-am lovit de o alta intamplare.
Sa incepem....
Se facea ca era orele 01:30 cand dupa 2 beri si o sticla de vin ajung cu masina acasa, toate bune si frumoase, daca va intrebati daca pot sa conduc beat ... e da pot, si asta pentru ca intre atatia soferi de BMW unu cu TOYOTA trebuie sa fie masochist sa conduca treaz.
Dar sa trecem peste condusul meu si sa revenim la intarea in bloc... :D aici minune ... nu merge cartela ... dupa 15 min de incercat, ca maimuta, sa deschid usa de la intarea in bloc, ma decid sa folosesc o unealta mai rudimentara intitulata mai mult decat sugestiv "cheie" ..... si intru eu in blocul in care locuiesc indreptandu-ma vertiginos cu nasu pe balustrada, ca Mutu pe "linia de tusa", spre etajul unu unde cu voia lui Doamne Doamne a primit mama repartitie de la ICRAL ... Intru in casa maiestuos si mandru ca nu am trezit tot blocul (toate astea au avut loc cu lumina stinsa) .
Si ma indrept bulversat de intuneric spre intrerupator :D, dar MINUNE nu functiona, si am jucat rolul de DJ vreo 2 minute crezand ca pot sa il conving sa imi dea macar o scanteie pentru ca sa imi fac o idee de noile amenajari din casa... dar NU, nu a vrut sa cedeze.
Si am stat m-am framantat si am decis sa sunt la .... la ... la .... ENEL uraaaaaaa!!!
Si caut eu cu lumanarea (la propriu) o factura de la distinsii, si sun imi raspunde o voce gingase de don'soara robotica, si incepe conversatia minunata : "pentru sectorul 1 apasati tasta 1, pentru sectorul 2 apasati asta 2" daca am vazut asa am anticipat si apasa tasta 3 si ce sa vezi ... astrele imi joaca feste "pentru deranjamentele din sectorul 4 va rugam sa asteptati" ....WTF sectorul 4 la tasta 3 ... nici macar nu sunt una sub alta tastele...
Si ma resemnez si mai sun odata de data asta astept si ca sa vezi tu ca pentru sectorul 3 trebuia sa raman pe fir.... desi sunam DUPE mobil... am stat asa atarnat pe wireless si raspunde duduia ... si crede-ma ca DUDUIA de proasta ce era .... ii prezint dilema mea "de ce, dracu, nu am curent?" si imi raspunde FOARTE relaxata : "baietii nostrii stiu despre aceasta problema si momentan CAUTA generatorul" nu m-am putut abtine sa nu o intreb : "Doamna, dar unde a plecat generatorul?" , si la fel de gingasa imi raspunde: "Nu stiu, domne, ca nu l-au gasit acolo".
Si ma gandeam sa o ajut pe neajutorata cu un search pe GUGLE sa ii gasesc generatorul ... dar nu, nu aveam curent.
DUPE juma de ora vine curentul vertiginos de mi-a deschis toate luminile si aparatura din casa de am ochii umflati de atata curent.
Si uite asa am fost in stare sa iti relatez despre fuga generatorului.

Bafta,

2 comentarii:

Dan spunea...

Pe 30 oct. ajung acasa (pe la ora 19.00), ma intampina doua voci mieunate, le salut si eu si apas pe buton... Ca sa vezi... N-am lumina... WTF? Sun... Aceeasi duduie de care ziceai tu, ma indruma sa tastez. Ascult un posibil viitor hit dupa care, o pitigaiata fosta centralista la Romtelecom imi spune ca n-am platit nus' ce factura din luna IULIE. - Cum dreaq? Ca restu's la zi! - Nu dom'le, aveai restanta si ti-am taiat-o (lumina). Tre' sa platiti la noi factura, plus penalizari, plus o garantie la CEC, apoi sa ne aduceti chitanta de la cec, sa depuneti o cerere de rebransare si, in maxim 24 de ore va vine (curentu'). Acum, 'io-s in ceata...Ce Mama Dreaq legatura e intre ENEL si CEC? Ma rog, ma conformez, platesc si ma trezesc cu o salata de becuri dupa 48 de ore, ca baietii bagasera 380 in loc de 220. Noroc ca ma asteptam sa faca ei o nefacuta si am scos calculatoarele, frigiderul si TV-ul din priza si mi-au bubuit doar 3 becuri.
Ieri, 2 nov, intru in lift, inchid usa, ridic mana catre butonul pe care scrie cu carioca litera V, apas si... SE STINGE LUMINA! IAR?? Scot pachetul de tigari, pipai dupa bricheta chinezeasca dotata cu lanterna si (sunt salvat) aprind lumina. Ies din liftul care (noroc) nu a plecat de la nivel si o iau incet si gafaind pe scari. Urcand, observ ca si blocul de vis-vis e in "zona crepusculara". Parca eram la Haloween: toti tineam in mana cate o luminita mica, unu' cu lumanarea, altu' cu tigara si baba de la 3 cu bricheta. Sun la numarul fierbinte (ENEL) si deja consider ca intre mine si vocea sexy de la celalalt capat se infiripa o relatie de luuunga durata. Hitul este deja pe primele locuri in topul consumatorilor de energie electrica, pentru el se combina perfect cu diferite texte (in functie de nervi). Dintr-o data, vocea sexy incepe sa faca relatari (parca din trafic) cu numele strazilor privilegiate cu bezna, urmand ca, pe la orele 22.00, sa se faca iar o salata de becuri.
Pe la 21.00, vad o luminita miiiiiica la becul de 100 W din bucatarie (mancam la lumina ociului de aragaz). Nu respir; poate o sting; miauna Neagra - se stinge becul (fa!, fu... @#$%@&^*! Ai suflat in bec! Iesi afara!).
Dupa cum te astepti, lumina a revenit muuult dupa ora planificata, cu acelasi zgomot de becuri explodand.
Incep sa cred ca e un Sindicat al generatoarelor si, o data pe saptamana o pun de un protest, o greva si dispar.
Sau poate li se face frig si o tulesc pana la barul din colt sa bea un vin fiert.
Sau generatorul din Berceni s-a cuplat cu generatoarea din Sectorul 3 si se intalnesc pe ascuns (in intuneric). Poate ne trezim cu niste sigurante mici facand prostii si curentand babele si maidanezii...

BlackDoom spunea...

Dude... Genial!!!