Ceas

24 august 2010

Eu nu vreau...

Buna,


Multi stiu, putin cunosc ce trebuie apreciat la un autobuz de calitate; in primul rand acesta trebuie sa fie foarte aglomerat, in al doilea rand calatoul sa puta si nu in ultimul rand controlorul, controlorul trebuie sa fie bine racorit.
Asfel sfarsit preludiul sa purcedem la firul epic de desfasurare al actiunii; se facea ca la 17:45 ma buseste un ghinion fantastic... mai aveam cam un sfert de cana de cafea... si cum stateam eu molatec mulat pe scaunul meu incomod se face ca se rupe toarta canii si tot lichidul vital se revarsa pe trocoasul meu roz prespala, prietenii stiu sau intuiesc. Ma agit sa il curat, sa nu fie atat de evident, dar nimica, pata persista.
La ora 18:05 rup poarta intreprinderii unde lucrez si ma sui in 331 tiganii obisnuiti, de data asta e liniste... ma sui in metrou si tot aveam manevre evazive de acoperire a petei minune, care arata ca semnul victoriei cu susul in jos sau cu josul in sus... depinde cum te uiti.
Ajung la Unirii si astept 123 sau 124 ... si cum astept eu asa se plaseaza langa mine 4 controlori; grasi, frumosi si mai ales cu usoare izuri de alcool...
Mi-am zis ca nu sunt eu atat de ghinionist sa se suie taman in autobuzul cu care merg eu... dar conform expresiei: "cand e sa ai ghinion si in pizda dai de un cui"... ce sa vezi ... hop si ei in 124...
Ma duc sa compostez cardul minune platit la RATB si sa vezi stupoare... nu merg aparatele minune...dupa vreo 50 de metri de statie... sar baietii cu legitimatiili si nu zici ma ca opreste autobuzul in mijlocul aglomeratiei si tipand la sofer sa nu deschida usile ma lipeste de usa mai ceva ca baitii de la SPIR?
Fiind un tip nevricos ii zic primatei sa ia mana de pe mine, ca il calc in picioare... moment in care imi smulge castile din urechi si imi interpreteaza sagalnic:
"Biletul sau abonamentul"... ii explic ca nu merg validatoarele, si imi zice ca asta nu e o scuza..."Ma esti nebun?".
Ajuns in statie la fostul bloc Connex ii zic ca vreau sa cobor si daca vrea sa ma acompanieze e binevenit... si imi urmeaza sfatul...
Ii intind cardul sa il verificam la toneta de bilete, moment in care imi zice ca se pise pe abonamentul meu ca imi da amenda si ca sa ii dau buletinul.
Si cum eram eu flancat de 4 burtosi instabili psihic am zis sa imi iau aerul de cocalar si sa le dau la muie... si i-am replicat ca nu ii dau decat una bucata penis pe care poate sa o feleze acerb, ca buletin nu vede.
Si asfel incinsi, 2 dintre colegii lui dau sa ma tina... am simtit ceva pericol si am inceput sa ma zbat... cum nu imi sta in caracter sa dau prima data i-am lasat pe ei sa ridice prima palma... si riposta... si dai si lupta neicusorule... asa se face ca dupa 5 minute ma bateam cu 2 dintre ei... ceilalti 2 cred ca pierdusera ceva ca se cam uitau in jos...
Pana la urma a intervenit lumea si ne-a despartit... ei mai sifonati ca mine... am luat si eu nu e vorba ca nu ... dar la mine nu se vede ca eu prin natura mea am vanatai de la antrenamente...
I-am dovedit... dar cum romanu e prost de gura... continua sa imi apeleze rudele vii si decedate... cu toate astea... am mai reusit sa ii proptesc un picior in cap si a tacut.

Prin urmare... eu nu vreau ba respect... ma pis pe respectul tau... din punctul meu de vedere respectul se castiga cu pumnul, bata, sabie, pistol... asa ca ma pis pe recunoasterea si admiratia voastra... si sper din tot sufletul sa imi lezezi spatiu ...

Pana data viitoare...
Bafta,