Ceas

18 august 2010

Jur ca nu mai calc in Mall...

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Jur ca nu mai calc in Mall, oricare ar fi el, chiar daca ar fi ultimul daca nu chiar singurul loc de unde as putea sa imi iau toale...
Pai... ca sa nu incep prea abrupt am zis sa intru pe usile alea rotative... muzica zbiera atat de tare incat mi-am pierdut idea luata ca reper si motivul pentru care eram acolo...
Am urcat ca un brav ce sunt cu scarile rulante si ajuns la etajul 1 ma dureau picioarele ingrozitor...glumesc ... am antrenament, numai cat stau cu fesele pe scaun si nu ma obosesc din atata lucru...
Intru la Celio... moda pentru el... "acilea e de mine", el-ul din mine se duce sa vizioneze o pereche de blugi si ii probeazsa... imi scoate fese si... atat in evidenta... sunt multumit...imi pun pantalonasii mei cu care am venit si ma indrept mai pe ocolite spre locul de plata... denumit strategic casa... pai ce la mine acasa platesc?
Punt produsul pe masa... si nimereste usor rascracit in fata vanzatparei... asta cauta pretul, il scaneaza... bate in casa... si imi zice suav
- "Aici sau la pachet?"
Moment in care am intrat in ceata... m-am panicat si ii zic...
- "Cine?"
Si ma priveste ca vaca ... si cred ca asa se uita si acum dupa mine... pana la urma nu m-am inteles cu ea... i-am dat banii ... si mi-a dat pantalonii... fara punga.
Doar asa la nadragul gol... si daca mai stateam mult imi dadea si un sut in cur ca mi-am permis sa raspund.

Deci de azi inainte... ma apuc sa cresc bumbac... il culeg singur, si daca am noroc de soare mult poate sclavagesc niste tigani proaspat expulzati din Francia...

Pana data viitoare, cand sper ca la shaormarie sa nu arunce cu sosul de usturoi dupa mine...
Bafta.

Un comentariu:

Oanna_izzy spunea...

Cam tarziu domnu Roman:)))eu i-am jurat ura vesnica de vreo 2 ani :))bine ai venit in clubul meu :P