Ceas

4 august 2010

Oltenia maxima....

Buna,

Asculta mai multe audio Muzica

Citeam zilele trecute cum ca 40% dintre romani inca sunt de parere ca pamantul este in centrul universului si in acelasi timp patrat...
Toate bune si frumoase, si reticent din fire am zis ca astia de la Libertatea mananCA CAcat cu 2 maini si mai cer supliment pentru la pachet...

Astazi... cu ocazia sosirii in Bucuresti, satul cu statut de capitala europeana, a colegului de la Craiova am descoperit unul dintre aia 40%.
Se facea CA COlega mea se plangea ca nu a putut sa doarma de caldura si ca a fost foarte agitata; eu in inconstienta mea ii zic ca se datoreaza exploziei solare care tocmai ce s-a intamplat duminica... si ca se preconiza ca Marti noapte sa atinga Terra...
Moment in care, The Oltenian, imi zice...
"Pai, nu are cum... ca daca radiatiile a ajuns pe timp de noapte, Romania e pe parte opusa a planetei si prin urmare nu are cum ca radiatia sa vina dupa colt."

Si atunci, genele mele descendete ale lui Copernic ii transmit informatia prin care cam de 600 de anisori se confirma faptul ca soarele este in centrul galaxiei si ca pamantul este rotund.
El, se uita la mine... mai sa imi sara la jugulara, si imi zice "NU ARE CUM"

Daca am vazut ca nu pot sa plasez soarele in mijlocul galaxiei, am zis sa raman axat pe teza prin care il conving ca pamantul este rotund.
Si o iau cu exemple destul de cretine, cum ar fi ca pe o suprafata plana nu se pot dezvolta curenti ascendenti si descendenti, cum ca ocenele nu ar genera curenti ... ca una ca alta...
Si imi zice... "NU TE CRED"...
Moment in care am capatat eu insumi o oarecare indoiala ca jegul asta de planeta este rotund... dar m-am recules si ii dau un alt exemplu...
"Stii ca se presupune ca universul este un vid imens, si a s-a demonstat cat de cat stiintific, ca pana si in vid sunt curenti, si ca o explozie genereaza atat de multa energie incat suflul acestea, chiar daca intalneste o suprafata PLANA, genereaza curenti turbionali, care au efect de absorbtie, pe latura opusa suprafetei de impact"...
Atunci... se ridica de la birou, se uita la mine cu ochii cuprinsi de o oarecare dezolare... si imi zice: "DU-TE, BA, D-ACI CA NU ARE CUM".

Deci daca aud pe unu ca imi zice ca se indoaie de prostia olteneasca... il invit sa mearga cu mine pana la Craiova... mergem in piata mare si alegem aleator si la intamplare 5 persoane... pe care le supunem la diferite teste de cultura geniala si generala.

Pana data viitoare... cand o sa slefuiesc colturile Terrei...
Bafta.

6 comentarii:

Librissima spunea...

E trist, dar adevărat! Sunt mulți oameni care nu înțeleg cum stau lucrurile de fapt. "Cum se poate să fie rotund?"
Dar am o mică obiecție: nu pot să cred că românii care cred încă în teoria geocentrică se află cu toții în Oltenia, ba chiar mai precis, toți 40 la sută sunt fix în Craiova.

Cristian Roman spunea...

Asa este, DAR eu am dat exemplele care aloca un spatiu mai elocvent pentru ca sa pot demonstra ca olteanul fie e genial fie e un cretin notoriu cu serioase manifestari de aprofundare :D

Librissima spunea...

1. Nu-mi plac generalizările arbitrare.
2. Prostia nu este specifică doar unui popor sau unei regiuni geografice. Prostia este inerent umană.

Octavian Cucută spunea...

Cu o populatie de ~300k de locuitori prin 2002 (da, de mult, dar tendinta nationala a populatiei e descendenta), ar fi cam 1.4% din populatia de 21mil. a tarii (daca si aia...). Cam mult pana la 40%, chit c-ar fi toti geocentristi. :-D

La cum se fac sondajele prin Romanica, faci ceva pe rezultatele lor. Really.

In alta ordine de idei... Du-te, bah, de-aici, ca n-are cum sa mai fie vreunul care sa creada ca Pamantul e miezu'... :-s

Cristian Roman spunea...

Izbit in plin plex de ultimele 2 comentarii ma simt obligat sa raspund, nu atat eu cat latura mea feminina.

@ librissima: 1. atunci ne putem considera amandoi neadaptati, si asta pentru ca daca intr-un grup de 10 persoane 7 sunt idioti... prin deductie logica eticheta grupului va fi de "un grup de idioti" ... si da putem sa tratam grupul ca personaj colectiv
2. sunt de acord cu tine, dar trebuie sa imi dai dreptate ca sunt anumite zone ale tarii in care autocenzura nu apare nici macar in dictionare...

@ Octavian: "Astazi... cu ocazia sosirii in Bucuresti, satul cu statut de capitala europeana, a colegului de la Craiova am descoperit unul dintre aia 40%."
Te pierzi in idei fixe si nu intelegi substratul... consider ca ai consumat UN PIC cam multa energie ca sa imi demonstrezi ca 1 om sau 1 oras nu reprezinta 40% din populatia romaniei. Ma sim(p)t flatat.

P.S. Ne stim de ceva vreme si consider ca sunt evidente cuiele care imi tin ancorate destul de sus ideile alea fixe... daca nu a reusit cineva sa le clatine pana acum...

Multumesc totusi pentru audienta

Stefan spunea...

Sunt foarte multi pampalai peste tot in Romania , oricum eu cred ca sunt foarte multi prosti in Romania care se mai dau si mari. Imi place de cei care invata din greseli, macar verifica informatii, dar sa sustii ca e asa si pe dincolo si tu sa nu fii nici macar cat de cat sigur... Asa tara , asa popor, asa presedinte, asa guvern ! Mai bine ne-ar cuceri o natie mai puternica , mai desteapta...oricum austriecii sunt cam peste noi deja economic, sa vina macar mai mult sa ne mai civilizeze un pic, poate incepem sa vorbim germana. Nici nu ma mir cat se dezvolta firmele de MLM la cati fraieri sunt !