Ceas

19 decembrie 2010

Frustratii ... mele

Salut,

De recent, m-am confruntat cu un frustrat ordinar, care tinea sa imi prezinte cum munceste el saracu "iac"... ca sa nu ii zic BOU, de sustine in spate alti 7 romani... ca romanii e nespalati, ca e tarani, ca e hoti, ca nu a gasit angajati romani ca lumea ... dar lucreaza cu ei.

I-am prezentat ca de cand am intrat in UE... am dat si peste ... cum ii zice... liberalizarea pietei muncii... si sa aduca somalezi sau nepalezi... ca nu il obliga nimeni sa inteleaga cum isi baga pula in ma-sa, angajatii lui.


Si cand te gandesti ca totul a inceput de la un banc... mai exact asta:


Suna telefonul. S-a infundat un canal. Vidanjeorul pleaca cu ajutorul sau Vasile, ce cara lada cu scule. Vidanjeorul se baga in canal, iese plin de rahat si zice :
-Cheia de 16! Ia aer in piept, se baga din nou.
Iese iar plin de rahat:
- Da-mi-o pe aia de 18! Intra in canal.
Iese abia rasufland si ii zice ajutorului:
-Vezi , Vasile, daca n-o sa inveti meserie, toata viata ai sa cari lada aia cu scule!
 Pana data viitoare....
Bafta,

Niciun comentariu: