Ceas

25 decembrie 2010

Scrisoare catre Batranu…



Draga mosule,

 Fuego - Impodobeste mama bradul
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

Bai, hodorog senil, ma gandeam sa iti scriu o lista cu ce mi-as dori sa imi aduci… si la o prima evaluare, mi-as dori sa nu te vad.
Din 2 motive, pentru ca esti mult prea in trend zilele astea…si pentru ca renu tau ala beat mi-a uitat adresa in ultimii 25 de ani, fiind condamnat sa primesc dulciuri si “plovere” si ocazional cate o manusa.

Dar in mare ce mi-as dori… ar fi cam asa:
  1. vederea lu basescu… daca se poate sa i-o iei de tot
  2. mersul lui boc… sa ramana numai ala cand isi rupe muia la Gheorghe in emisiune
  3. lu udrea nu vreau sa ii iei nimic… vreau sa ii dai… o pula de negru, montata pe saua bidiviului alb pe care il tot calareste de cate ori este nevoie sa ni se arate ce rea este dansa.

Cam atata, ca sufletul meu de copil nu are cereri d’astea materiale… eu imi doresc recunoastere modiala… si nationala… da nu ca aia de care se bucura hanbalistele noastre, sau bute … sau alti baieti si fete care fac sport sau fac ceva remarcabil doar de HOBBY…

Batrane, cam asta … si ca sa nu uit… daca imi aduci toate astea… lasa-le la usa, ca nici anu asta nu am brad. Si vezi ca am somnu usor, daca te prind ca faci zgomot…. anu asta Rudolf nu scapa ne sodomizat… 

Vezi daca a terminat ma-sa de impodobit bradu... ca daca nu... o tine asa inca un an

Pana la anu… sper ca ti-ai pus roti la sanie, ca zapada ….nema

Bafta, si ai grija… tva 25%... sper sa nu iti inmatriculezi sania in Romania… daca ai vreo reana pe acolo… vezi ca a scazut indemnizatia… in rest… NU mai bine

3 comentarii:

Lucian spunea...

Sa o implici pe Elena Udrea in discutii de acest gen este un lucru de 2 lei.

Oanna_izzy spunea...

Da Cristian! Este un lucru de doi lei... ca tu i-ai dorit numai lucruri faine! :)) elenei udrea eu i-as dori de la lepra combinata cu ciuma bubonica in sus!!!

Dan spunea...

Degeaba i-ai scris moşuilui, că cadourile vin din alte părţi (a se citi pârţ).

Băh, fie ca Craciunu' să-ţi aducă coşul cu cozonaci.

Fie ca Colindu' să-ţi aducă clasica cuvântare.

Mai e un pic şi sărbătorim că călăul i-a tăiat capul lui Ioan Botezătorul.

Saptamana trecută, duminică, confundam că Cora e Carrefour si că Carrefour e Real. Cred că confuzia nu venea deloc de la plinuţul Jack cu gheaţă consumat cu cap.

Acu' cred că cana de cacofonii vărsată-n blogul tău e ca cana de cafea de pe biroul meu, un pic crăpată.

Mă opresc aici.