Ceas

29 decembrie 2010

Cu delay...monahal

Salut,

Studio one - Soarele si dimineata

Asculta mai multe audio diverse



Astazi nu m-am regasit sub nici o forma... am fost usor gazos de dimineata... dar in rest... nimic... tot solid, tot solid... aproape ca ai zice ca sunt prea bine facut ca sa imi schimb starea de agregare.

Dar nu asta vrea sa spun...ci faptul ca imi pic ochii in gura de somn... si nu pot sa dorm... ca sa incep cu inceputul...
Se facea ca era orele 2 ale diminetii curente cand... telefonul meu a dar semne de convulsii dorind sa imi arate ca nu are baterie... ridicat din cuibul meu remediat problema vitala a telefonului.
Dupa cam, aproximativ ... si ceva vreme... ora 3:30 sa fii fost... ma trezeste panicat de rozatoare ... un diliu ... care curata zapada de pe si dupa masina... ca dupa ce a frecat gheata si zapada de pe agregat... a zis ca e ok sa puna mana pe lopata si sa creeze niste leziuni pe tenul asfaltului... si a tinut-o asa cam o oricica...

Atipit pana la prima petrarda... ora 5... atipit iar pana la urmatoara prima petarda... 5:10... + si ras cristalin de copil instabil psihic pe cale ereditara...

5:20 a 4 petarda... am luat legatura cu mama lui, cu bunica-sa si alte rude decedate + 1 sau 2 zale din lantul trofic din care a evoluat...

Somn... dulce somn... pana la 7 ... cand suna telefounul ... oooo ce veste minunata... am castigat ... o relatie sexuala cu mama aluia care a gresit numarul...
Se lumineaza... si am prostul organism sa nu poata sa doarma daca e lumina ... asta e...

Pe parcursul zilei... CETE de colindatori... acum am inteles de ce le zice CETE... sunt PAGANI... cand esti mai acaparat de activitatile tale ... pac si ei.

Pe la ora 18 AZI... suna la usa... hmmm... cine sa fie cine sa fie... ma ridic mai ceva ca un elefant in timpul baii de namol... si vizualizez prin vizorul usii... POPA...parintele ca sa nu fie confuzii... ala imbracat in negru... cu un bucata cruce, busuioc si icoana...
Am dat sa cred ca am murit... deschid...
- Buna seara, parinte...
- Buna seara...
- Cu ce gand pe la noi asa in ajun de anu nou?
- Cu CRACIUNU...

Ramas mut... busit ras... mai mult el pe mine... ma uit nedumerit... si intreb:
- Pai acum?
- Ordin de la Patriarhie...
- Pai acu... dupa eveniment?
- Pai daca anu trecut nu am trecut...
- ... Asta banuiesc ca e pentru anu viitor... ca dupa cum ziceam... anu asta a cam trecut...

Si nu zici ca sare dascalul care e o aschie dintr-o schija de om... si zice...
- Ne primesti sau plecam

Cand am vazut ca ma ia tare... m-am uitat in casa... am pipait buzunarele de la chiloti... si am trantit usa...

Si cam de la ora 6 stau si ma uit ... cand pe site-ul patriarhiei... cand in monitorul oficial... SI NIMIC

Ne mai citim dupa marele bombardament...
Bafta,

Niciun comentariu: