Ceas

29 iulie 2010

Monotonie

Buna,

Azi nu avem muzica...

De vreo 2 saptamani o ard vizionand seriale la munca... si tot de 2 saptamani, exact in momentele de suspans maxim... proasta interpanetara isi gaseste ceva sa imi comunice.
Azi...ceva nu e in regura... am vizionat 6 episoade fara sa aud un sunet... tuta este inaca in fata mea si totusi nu vorbeste cu nimeni.

Totusi a avut momentul ei de glorie pe ziua de azi... In pauza de masa ... ma intreaba:
Cum cresc plantele in China... ca daca soarele e la noi ... si frunzele au nevoie de soare... practic, plantele acolo cresc cu radacinile afara din sol.

M-am decis sa imi bag pula si sa ii explic ... cu un calm demn de Hotelul de 5 stele Socola ca, pamantul este rotun, si ca se invarte atat in jurul axei sale dar si in jurul soarelui... ca miscarea in jurul axei il face ca odata la 24 de ore sa avem curajul sa ne luam elan si sa sarim dela o zi la alta...Dar am vazut in ochisorii ei de caprioara ratacita in padure, ca intelege fix un penis... am renuntat

Si astfel de la ora 2 nu a mai zis nimic... ma simt gol si in acelasi timp implinit...
Talk you stupid hore, talk...

Pana la urmatoarea perla...

Bafta

Niciun comentariu: