Ceas

12 noiembrie 2009

Intrebari existentiale ....

Buna,


Zilele astea am avut o mica criza de personalitate...ma credeam nebun.

Si in putinele momente de luciditate, mi-am pus cateva intrebari:

1. De ce se uita pisica in caledar?

2. De ce 1 coala are 2 pagini?

3. Ce s-ar intampla daca manelistii nu ar mai avea valoare si nici dusmani?

Daca ai raspuns la cel putin una din intrebarile astea ... scrie.

Bafta,

Un comentariu:

Dan spunea...

Haoleu! Ham ghasit nişte răspunsuri! To'aşu! Am ridicat primu' mâna! To'aşu!

Deci, cum spunea ăla... Muchie... ăăă... Cant... ăăă... Shakespeare... pisica se huită la chalendar ca viţelu' la poarta nouă şi ca curca-n crăci.

Deci dacă Hadi Minunathu' vede ceva verde, hînseamnă că vede frunze, deci n-are valoare. N-are decât clorofilă... Cred chă l-am spart şi chu cuvântu' hăsta şi sigur o shă fachă o mhanea cu şhi despre fhelul de a fi "vherde" (eşti floarea florilor mhele / cu phetalele thele). Mai hare un Ha4, faţă-verso, chă haşa he frumos. Halb, hobligat, frăţie!