Ceas

5 noiembrie 2009

Traiasca microunda, ca gazele "e" moarte

Buna,

Ete ca m-am gandit sa iti scriu iar, asta prin prisma faptului ca DistriGAJ Sud imi blocheaza accesul la aragaz.
Totul a inceput saptamana trecuta pe Luni, ca vorba aia "De Luni ma apuc de ....", asa au zis si astia lunea trecuta. Si asa a fost... s-au apucat si au facut o gaura minunataa in asfaltul proaspat turnat acum 1 luna.
Motivul? ... :)) E o scapare aici in zona.
Si au anuntat ei ca o sa se lucreze la infrastructura tubulaturii de transport gaze.
Derularea actiunii:

Adus excavator, tehnologie cat mai high-tech (lopata, tarnacop, sapa, bere, vin, vodka si mult aplomb la stat). Si in 2 zile au reusit sa "face" o gaura minunata cu ajutorul careia au reusit sa imi "sechestreze" masina. Scuza? "Trebuie sa gasim fisura" M-am gandit pe moment sa ii faca o colonoscopie (ca asa am vazut eu in House M.D.), dar nu, e mai simplu sa sapi 50 m la lopata.
Si pana vineri fisura (anala) a fost detectata si remediata, si eram foarte mandru ca "Ete, domle ca (e) in stare de lucrari scrute (ca durata)" si "a" plecat baietii.

Ieri, Miercuri, la "egzact" 5 zile de la infaptuirea lucrarii au aparut iar, de data asta doar cu lopeti si excavator + 1 bucata sapa. Si fara anunt, m-au luat pe nepregatite, "Orele" (ca asa am auzit eu la stiri) 6:00 a inceput manifestarea de House minmal pana la ora 9:00 au remediat astuparea, nejustificata, a "groapei". Si precum un ogar afgan au inceput sa adulmece teava... au gasit fisura (aia pe care o astupasera). Si uite asa eu," in nemernicia mea, ca un caine turbat...", incerc sa imi "gatesc" o cafea (asta cu gatitul cafelei este adaptata de la Andeea Antonescu ...l, care nu stie sa gateasca "decat" si numai CEAI sau "ce ai"), dar sa revin la mine in batatura, si dau eu drumul, prin bucatarie, la aragaz ... si nimic, nici un fasait, de emanare de gaz, si ma mai joc eu la butoanele aragazului ca intr-un preludiu, care ca pt orice barbat dureaza pe ceas 2 min, si renunt.
Imi vine in cap ideea geniala sa fierb apa la "microunda", pui apa in cana, cu model artistic, si incepe distractia, scantei ... artificii... cana sarea in cuptor precum jucariile alea tampite DUPE tarabele de ziua indragostitilor, si ete asa mi-am bagat picioarele, nu, nu in cuptorul cu microunde, si m-am dus de mi-am luat ness.
L-am frecat, de s-a incalzit apa in cana, "Va rog, sa aflati coeficientul de frecare (miu)", si uite asa am reusit sa iti scriu, scapat din sevrajul dat de lipsa de cofeina.
Sper ca pana la pranz sa am si eu gaze, nu in sensul ala, gaze la argaz. Sa "mananaca" si gura mea mancare gatita.
Pentru maine imi propun sa sun la toti furnizorii sa aflu ce lucrari, si mai ales ce defectiuni mai apar pe "retea".


Ne "citim" data viitoare, cu noi intamplari din "veata" mea, lipsita de activitate.

Bafta,

Niciun comentariu: