Ceas

20 noiembrie 2009

PMS-ul la barbati

Buna,


NU, nu m-am tampit, sunt constient ca in general femeile sufera de chestia asta, dar cel mai grav este ca se rasfrange asupra noastra.
O sa va si explic cu ce ocazie… Pai dragele mele, ca sa zic asa, nimeni nu stie ce mama necuratului simtiti, dar macar unii dintre noi incearca sa va ajute… sper.
Pentru inceput definitia acestuia este: “este un cumul de simptome fizice, psihologice si emotionale pe care “femela”le traieste in preajma menstruatiei”.
Noi , masculii, sau cel putin unii dintre noi au o dorinta nebuna sa va faca sa uitati sau sa treceti mai usor peste aceste simptome, dar voi nimic, si mai ales NIMIC.
Pentru simptomele fizice, tin sa multumesc catorva mii de oameni si cam tot atator mii de ani de oprimare, in aceasta perioada (perioada manifestarii PMS), adica au inventat tot felul de calmante, care din cate constat nu prea isi mai fac efectul. Aici stau si ma intreb, daca corpul vostru este creat pentru a distruge capacitatile cerebrale ale masculilor sau daca luati calmantele alea in cantitati industriale, asa in cat sa creati toleranta la ele.
Partea psihologica nu o sa o tratez acum, si asta pentru ca … doar Dracu e in masura sa vorbeasca despre asta, prin prisma zicale “Dracu va intelege!”, dar pana si asupra acestei zicale am ceva dubii.
Referitor la partea emotionala… din punctul meu de vedere se aseama un pic cu sindromul Tourette, si spun asta datorita trecerii foarte bruste de la o stare la alta, bine aici tine si de femeie, dar treceri sunt.
Pai cum sa nu innebuneasca un mascul cand dimineata la despartire e totul ok, iar pana la pranz te contacteaza “suferinda” si incepe sa racneasca la telefon ca esti un nenorocit si mai ales ca nu o intelgi.
1. Nu sunt drac sa va inteleg
2. Tind sa cred ca sunt si usor sub evoluat, pentru ca nu pot sa va citesc gandurile.
Daca te intreb: “Ce ai?” si primesc ca raspuns: “Nimic” poti sa fii mai mult decat sigura ca ma duc sa alerg sau sa ma joc sau in cel mai bun caz ma asez in fata televizorului si ma cultiv la ETNO TV.
Nu cred ca te va ajuta nimeni daca joci rolul lui Stalone in RAMBO I, II, III, IV, V si poti sa ma opresti ca nu sunt fan RAMBO.
Dar daca preferi sa suferi in tacere… eu zic ca GOD nu ti-a dat: gura si glas ca sa imi toci nervii ca nu facem nimic impreuna… din cate am constatat sexul e o activitate ce implica (cel putin) 2 oameni.
Pe de alta parte, asa incep discutiile care se termina cu “PLEC LA MAMA!” eu zic ca e mai bine sa astepti cateva zile si dupa sa rostesti cuvintele magice. Oricum, dupa mine cred ca ar trebui sa pleci la “mami” cam in fiecare luna, cateva zile.
A si inca ceva care o sa imi atraga “simpatia” ta.
PMS= definitie data de cateva femei instabile “pisihic”, ca raspuns la acuzatiile, TOTAL nefondate din partea barbatilor, ca nu sunteti sanatoase.
Pana data viitoare …

Bafta,

Niciun comentariu: