Ceas

12 februarie 2010

Ne intelegem ca intre vecini….




Buna,


Iti scriu ca sa iti spun cat de mult ma bucur ca am vecini intelegatori…
Aseara am avut nevoie sa ma deplasez cu masina … spre norocul meu, nu puteam sa ies din parcare pentru ca un vecin a considerat ca e mai bine sa imi blocheze mie iesirea.
Dupa ce am recunoscut masina vecinului, m-am deplasat spere apartamentul unde domiciliaza… Urc 3 etaje, sun… sun… ciocanesc la usa, si apare vecinu’ :
(Eu) -Buna ziua, sunt vecinul cu Toyota pe care l-ati blocat, daca sunteti amabil sa veniti sa trageti masina, ca sa pot iesi si eu…
(El) - Da, imediat…. Si apare nevasta-sa:
(Ea) - Nu muta nici o masina, ce atata tupeu sa vii sa ma deranjezi acasa?
(Eu) -Doamna, va rog, trebuie sa plec.
(Ea) - Pe cine faci tu doamna, ma?

In momentul asta, ma izbeste un ras isteric… piticii, incep sa imi sara pe creier, si ma calmez fortat.

(Eu) -Va rog, trebuie sa plec.
(Ea) - NU, daca nu vreau eu nu se duce nicaieri.

Si atunci am apelat la cele invatate in cadrul "Academiei de inalte studii rutiere"
(Eu) - Fa, fututi mortii ma-tii, de curva penala, care ai venit tu la Bucuresti de la coada vacii... (3 minute de recitat, cursiv si fara repetari) ... ca daca va dau cap in cap, va suna creieri ca bilele de rulment uzat.


...........................................dupa cum banuiam, diferenta intre tupeisti si cocalari este ca tupeistul insista, pe cand cocalarul isi pierde din elan cand ii raspunzi la fel ...........................................................


(Ea) - Sigur, coboara, imediat.

Si asa dupa o discutie, civilizzata cu vecinul de la etajul 3 am reusit sa ies cu masina din parcare.
Asa am aflat si eu semnificatia expresiei “Vorba dulce, mult aduce”

Pana data viitoare…

Bafta,

Niciun comentariu: