Ceas

1 februarie 2010

Sunt un nenorocit

Buna,

Ziua: 14 februarie 2010
Ora: Dimineata
Locatie: Peste tot … si toate


Dormitor, ora 6, suna ceasul, ma duc sa iau flori, ca sa nu se trezeasca “printesa” si sa nu vada ca nu sunt afectuos.
Temperatura esterioara, -10 grade Celsis, ma duc sa iau flori… de camp.
Ma intorc, le pun in apa, care in prealabil a fost incalzita la temperatura camerei.
La ora 8 de trezeste, monstrul, concluzie la care am ajuns in urma numeroaselor reactii ale acesteia.
Ii prezint florile, ii spun ca o iubesc, ii aduc micul dejun la pat (ca la spital).

- Tu stii ce zi e azi?
- Joi
- Ce data?
- 14
- Ce luna?
- Februarie
- Ce inseamna asta?
- Ca… a mai trecut o zi?
- Esti porc
- Sunt … om… dar daca e sa o luam asa… tu ori esti zoofila ori… esti “nevasta” porcului
- Esti un NENOROCIT… mi-a zis mie mama ca … nu esti in stare de nimic
- Aseara nu erai de aceasi parere.

Totul decurge bine, plec la munca, ea ramane acasa … nervoasa… ajung la munca… o sun … ii spun ca o iubesc…
Imi zice ca sunt un nenorocit, si ca nu are rost sa ma dau bine pe langa ea…
Se termina programul… ajung acasa…
Ii aduc, cel mai hidos maimutoi… cel mai prost vin (este alb si d’aia)… ma apuc sa ii gatesc…
Mancam… eu fericit si flamand … ea aruncand sageti ortravite, mai ceva ca triburile din America de Sud.
Bem … ne facem pulbere…
Ii spun ca o iubesc… ii prezint oribilitatea de maimutoi, pentru care am stat la coada 3 ore jumate si pentru care m-am casapit cu inca 10 masculi… si astia tot atat de oprimati de femelele lor.
Ii zic ca o iubesc,.. o sarut … se retrage… “face pe inabordabila…hmm”
Ne bagam in pat … o imbratisez… se retrage … mai ceva ca oceanul la reflux in zona Golfului Fundy.

- Tu stii ce zi e azi?
- Joi
- Ce data?
- 14
- Ce luna?
- Februarie
- Ce inseamna asta?
- Ca… a mai trecut o zi?
- Esti porc
- Ba, nenorocitule… e 14 februarie … e ziua indragostitilor…
- Da … Stiu…
- Mi-ai zis … ma nenorocitule, LA MULTI ANI!
- Resemnat … LA MULTI ANI!... ma intorc pe parte cealalta… ma simt violat…

Sunt un nenorocit… oricum nu am nici o sansa… daca ii ziceam LA MULTI ANI! Si nu ii aduceam flori… tot nenorocit eram…
Si pana la urma… ce se ataca atat… zici ca am uitat de ziua ma-sii.

Cupidoaneeeeee, daca te prind iti jumul penele… ti le lipesc pe cur … iar sagetile … ti le bag in cap … futu-ti gura ma-tii de indian borat… si nu ma face sa vorbesc cu dragobetele … ca astea sunt femei … si in termeni masculini ai BELIT-O… o sa iti faca si tie … ce am patit eu azi.

Pana data viitoare...

Bafta,

Niciun comentariu: