Ceas

16 februarie 2010

O dilema, devenita trilema

Buna,

Am ajuns la concluzia ca nu e bine sa dorm, de cate ori dorm, am cate o idee sau problema existentiala.

Azi dimineata m-am trezit cu una dintre cele mai marcante probleme existentiale ale omenirii.

STATUL ROMAN

Care e treaba cu statul roman? … Pot sa inteleg care e treaba cu STATUL DEGEABA… cu STATUL CLOSCA… dar care e treaba cu statul roman?

Daca te intreaba cineva … ce faci? Ii raspunzi, stau degeaba… cum ar fi sa ii raspunzi… stau roman.
Spune tu daca nu e o problema importanta a omenirii? Ce atata ecologie, ce atata credinta, ce atata corectitudine si iubire intre oameni…

Daca tu ai inteles care e treaba cu STATUL ROMAN… da-mi si mie un semn… ca pana nu o lamuresc nu pot sa am alta idee geniala.

Pana data viitoare… stau roman

Bafta,

3 comentarii:

Librissima spunea...

Stau roman, spuse domnul Roman. :D

Dan spunea...

Moşule, eu stau convins că Statul Român e acelaşi lucru cu statul degeaba. Oricum, cred că-ţi trebuie licenţă pentru statutul de "Stat". Stând strâmb şi judecând drept, tot Statul trebuie să-ţi dea statutul de "Stat".
Statul pe spate, statul pe burtă sau statul la soare sunt convenabile când eşti cu gagica pe o plajă din statul Hawaii.
Stând în traficul din Bucureşti, în maşina care a stat un an în depozit până s-o iau eu la mâna a doua, consider că Statul mi-a oferit statutul de nebun care stă nervos blocat de statistici în care mi se spune ca numărul maşinilor e de cinci ori mai mare ca anul trecut.
Situaţia generală este că stăm ca boii la poarta nouă în faţa indicatorului DRUM CU PRIORITATE şi ne întrebăm dacă Statul o să stea cu degetu'n nas atunci când stăm blocaţi de ăia care chiar ar trebui să stea.
Până la următorul statut la care te gândeşti, ascultă comanda meaŞ STAI! Stai cum vrei, că nu te întreabă nimeni nimic...
Aştept să deschizi un subiect pe teme gen "nu ştiu", "nu eu" sau "scuze"

Cristian Roman spunea...

pentru temele mai sus mentionate... nu cred ca are loc internetul, la cat am de scris... si vorbesc aici numai din experienta :P