Ceas

15 februarie 2010

Neam de iluminati

Buna,

Am stat m-am gandit… glumesc… doar am stat.

Si cum stateam eu, m-a strafulgerat o idée:

Noi ca si romani suntem foarte destepti… extra ordinar de destepti… niste geniiiii, niste minti luminate.

Lasa-ma sa iti explic:

Pai toate tarile din lume, in comunitatile rurale au INTELEPTUL SATULUI, numai noi avem PROSTUL SATULUI.
Ceea ce inseamna ca la noi in sat toti sunt destepti sau geniali, numai unu e prost de bubuie.
In timp ce in celelalte tari toti se duc sa ceara sfatul inteleptului, la noi in tara toti dau sfaturi fara sa le fi certut cineva asta.
Deci eu in nemernicia mea… m-am decis… vreau sa fiu unic… imi depun CV-ul pentru functia de prostul satului.


Asculta mai multe audio Muzica

Pana data viitoare ….

Bafta,

Niciun comentariu: