Ceas

2 februarie 2010

PIerdut minti

Buna,


Am un anunt foarte urgent…
In dimineata, serii, cam pe la ora pranzului cand reveneam cu picioarele pe pamant am constatat ca mi-au fost sustrase in mod fraudulos si total contrar vointei mele… mintile.
Ma aflam in tramvai, tocmai cand sa cobor din autobuz si sa fac schimbul cu metroul, am fost acostat si interpelat de catre 2 indivizi total dubiosi, la volanul unui avion care se pregatea sa faca o imersiune … in meandrele concretului.
Dupa 20 de minute de conversati epe marginea subiectului… ne-am decis sa intram… se lasase frigul si incepea sa devina mai greu decat puteam duce.
Acestea fiind spuse , am constatat ca cei doi plecasera, si ca sa nu se simta siguri au plecat si cu mintile mele. Nu le cer inapoi doarce, finda, datorita faptului ca, pentru ca, din cauza ca, erau defecte… prezinta zgarieturi de palma si lovituri de topor, datorate impuscarii cu un obiect contondent.
Gasitorului nu ii ofer recompensa si nici macar nu ii cer sa le aduca inapoi, cer doar, numai, atat, sa se prezinte cu ele la cel mai apropiat spital si daca intalneste vreun militian … sa le doneze politiei romane.
Declar ca mintile sunt nule, totodata atasez si o fotografie … in care so poate vedea cu urechea libera ca imi cam dau batai de cap.

Va multumesc … anticipat, sper.

Bafta,

Un comentariu:

Stefan spunea...

Ce e cu povestile astea SF ? Hellooo wake up !!!!!!!!!!