Ceas

8 iunie 2010

5 Lucruri care nu ar trebuis spuse…zise... scrise .... si alte eeeee

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

M-am gandit eu, in nemernicia mea, care am muscat mana care m-a hranit… sa fac un top … asa a’la Libertatea…
Stiu ca titlul este unul daca nu inspirat … cel putin copiat din ziarul mai sus citat… pa sa incepem zic:

1. La remarca unui prieten…”Mama, ce cur are aia!” … tu ca barbat nu ar trebui sa zici… “Hai, ba, lasa-ma… tu ai vazut-o pe prietena mea?”
2. Daca ai o prietena agresiva … “Sa stii ca X saruta bine desi arata mai nasol ca tine”
3. “Papusa, te scot la o ciorba?” … si asta pentru ca toata lumea stie ca acum e la moda supa crema
4. Cand te opreste politia si te intreaba cat ai baut… “2 beri” pentru ca te va pune sa canti la etilotest…
5. Cand platesti intretinerea… si vii cu chitanta acasa la sotie… “E mai ieftin la X in Drumu Taberei”
• unde X este o tipa cu varsta cuprinsa intre 20 si 21 de ani … :D

Astea fiind zise, spuse si mai ales scrie … pana data viitoare … poate fac sondaje dastea la libertatea… ca sa puteti sa ma injurati la posta redactiei

Bafta,

Un comentariu:

Dan spunea...

"Hai tu deasupra! Vreau si eu deasupra! Hai amandoi deasupra!!!" - cand te chinui sa inchizi geamantanul.

"Urmatorul!" - la inmormatarea vecinei de la 8.

"Batman! Batman!" - sotiei care ti-a facut o surpriza imbracandu-se sexy in piele neagra si si-a pus o masca de pisica rea.

"...si nu puteai sa il calci inainte sa-l imbraci?" - cand iti spune ca e in costumul Evei.

"Prost obicei mai ai..." - atunci cand mananca.