Ceas

19 iunie 2010

Martorele lui Iehova…

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Azi dimineata, suna la usa mea un grup de 2 femei … corect imbracate, care doreau sa ma invite la un congres ecumenic, pe teme relugioase ….
Toate bune si frumoase… ba nu… nu erau nici bune si nici frumoase, ci niste tanti la 1,5 m una in carca celeilalte… si frumoase cu craci, care au venit sa ma convinga ca… Iehova nu a facut nimic… sa ca intr-un eventual process penal… sa depun marturie ca e nevinovat.
In general, cand suna cineva la usa mea… ascult ce are de spus… si cam asa am procedat si de data asta… pana la un punct.

Pai incepe, una dintre ele sa imi ziCA CA vine Apocalipsa… o intrerup zambind si ii zic “Dar, am venit … si v-am si deschis usa”… si de aici a inceput o serie in serie de revolte iehovestice, cum ca o sa imi arda sufletul in iad, ca o sa ma ia toti dracii… ca ele o sa rada atunci cand eu o sa ma chinui in chinuri…
Moment in care… am avut o prezenta de spirit, una singura… ca vorba aia … sunt doar un spirit… si pun mana pe sticla cu aiasma pe care o tine mama langa televizor… ca sa nu iasa dracii de la OTV… si arunc cu apa pe ele… si nu zici, ma tata, ca incep astea sa tipe … si scandal… si sa blesteme… mai mai sa ma bata cu biblia in cap…
Moment in care, aprind iarba dracului si ma pregateam sa trec in agenda… a doua femeie agresata fizic… astfel am constatat ca Iehova asta a fost atlet… ca au luat-o la fuga pe scari… si eu dupa ele… si dai si lupta… si au avut noroc cu usa de la intrare deschisa… ca daca le prindeam… le converteam la islam, budism… si la alte religii

Pana data viitoare… cand sper din tot sufletelul meu de creatie a lu Doamne Doamne, sa imi apara la usa: Adventistii de ziua a 7 a … a 6 a … a 5 a… dar sa apara in ziua a 1 a … ca sa le opresc cronometru

Bafta

6 comentarii:

Oanna_izzy spunea...

:)) se pare ca s-a abatut si asupra ta blestemul indurat de mine in camin :))))

Cristian Roman spunea...

Daaa... cred ca au avut dreptate... sunt deja plin de draci :))

Oanna_izzy spunea...

Nu esti singurul... :)) oricum retine: orice ai face d-zeul lor te vede... oriceeeeeeeeeee!!!

Cristian Roman spunea...

Dar dumnezeii mamii lor? ... ma vede si aia?
Ma retrag la un sangele christos... ca vorba aia "cu moartea pre moarte calcand" ... daca le prindeam ... calcam si eu pe ele :))

Dan spunea...

Adevăratu' Gizăs vă zice să vă convertiţi în religia inventată de el. Că dacă nu... o să aveţi parte de foamete când fac micii şi o să muriţi de sete când desfac berea. Adevăratul Gizăs vă porunceşte! Botezaţi-vă pielea în Apa Sfântă din Vamă. Botezaţi-vă ficatu' cu un Jack şi rinichii cu apă sfintită de Malţ şi Hamei.

Ce zici? Găsesc adepţi?

Cristian Roman spunea...

Cu micii nu prea m'ai nimerit... cu vama nici atat... unde mai in rest... da sunt ok... o sa fiu un bun crestin practicant :))