Ceas

16 iunie 2010

De la catun … la sat…


Asculta mai multe audio Muzica

Imi dezvolt capacitatile de samurai antrenundu-ma cu o unghiera, o sa incep sa imi deviez comportamentul cam in directia celui al lui Murdock din A-Team…cel putin asa o sa imi capat dunga rosie pe certificatul de nastere… ca pe CI nu se mai pune, si o sa imi permit sa le aerisesc cutia craniana tuturor incapacitatilor de evolutie, nedezvoltatilor intelectual si flegmelor rurale ajunse in satul asta mai mare denumit capitala.

Faptul ca pe toata peroiada de dezvoltare intelectuala am citi si altceva decat Sandra Brown sau alte carti in interiorul carora se regaseau sau se regasesc toate nefututele, si unde toate isi vedeau modelul de pizda intretinuta de un barbat cu bani… ele fiind datoare cu o muie in fiecare dimineata. Astfel de larve creaza cadrul de generalizare in care sunteti introduse toate.

Jegul asta electronic e scris cu cea mai mare scarba reala, pe care o poate crea o persoana alteia…
Aveam pregatit un alt post… dar unele intamplari mi-au futut tot vocabularul subliminal… asta e, traim stimulati de comportamentul celor din jur … si in ultima vreme jurul meu cuprinde cea mai infecta si cea mai elocventa maifestarea a ce inseamna esecul evolutie intra uterine… si ulterior … Se pare ca sub banca nu a stat doar pula ci si orificiul bucal al colegei mele…

Totusi imi pare destul de ciudat cum … prostia unora ma face sa plang… dar faptul ca esti prost nu iti atribuie din oficiu si lenea… pentru ca mai rau decat un prost lenes nu este nimic.
Si mai curios este faptul ca desi am o capacitate de ignorare destul de mare… mai intalnesc cate o fecala bipeda… care reuseste prin simpla prezenta sa imi perturbe linistea interioara… daca mai deschide si gura sa graiasca … ma cuprinde mitologica frica dacica…

Si acum sa creezi oripilarea de rigoare si sa imi atrag toata aprecierea fututelor cu idei de turma, viziunui degajate asupra lumii si care au o stare de happiness indusa de sunetele sacadate care le dau senzatia ca gadilaturile din cutia craniana … le certifica posesia unui creier

“Blow any Dick, as the dick got the trick”

Nici nu va salut...

Bafta,

Niciun comentariu: