Ceas

17 iunie 2010

Sunt o paparuda…

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Sunt o paparuda… scuze… masculin… paparud… pai pana acum cateva zile, in caz ca ai uitat a fost o canicula caniculara care m-a incapacitat sa exist in parametrii normali.
Astfel… am analizat intamplarilii … am rememorat conditiile in care se producea fenomenul de ploaie… si am constata ca erau 2 contexturi in care se intamplau cu preponderenta… primo: spala mama geamurile… secondo: spal eu masina… prin urmare…
Astfel in seara zilei… am ajuns acasa… am pus mana pe pusculita in forma de govern… l-am spart… si m-am dus ata la spalatorie, nu inainte de a trasa sarcini, de partid, clare lu mimica… “Spala geamurile,… ca nu ploua”…
Zis si facut, ce imi place formularea asta, la spalatorie… un nene imi zice… “da a trecut ceva de cand nu ati spalat-o” … si ii raspund sec… spre demi-sec: “de la ultima ploaie” si incepe sa rada.
Toate bune si frumoase pana in momentul in care termina de curatat interiorul si se prega teste sa usuce agregatul… cand, deodata, ce sa vezi… pic… pic… pic…
“A terminat, mama, de spalat geamurile” … moment in care imi suna telefonu … ce sa vezi … mama …”ai spalat masina, nu?” … “acu o sterge” … “mi-am dat seama… ca a inceput sa picure”
Asa ca… imi deschid o companie… momentan pe plan local “S.C. Paparuda S.r.l.” si ca slogan “Daca spal a’tomobilu, Dambovita e ca Nilu” … pana la urmatoarea ploaie… las masina cu prafu gros… macar sa pun de un rasad… ca se anunta foamete …

Bafta,

4 comentarii:

Oanna_izzy spunea...

Ma, ideea ta e buna dar cum o sa faci mai exact? de ex, eu sunt egoista si daca te platesc eu vreau sa ploua numai pt mine nu si pentru pocaite :D (a se remarca obsesia cu tenta maniacala)

Cristian Roman spunea...

Pai foarte simplu... in prealabil... le stangem pe toate... si pe alea care erijeaza in pocaite...si le bagam la cuptor... pana ramane ce ramenea din evrei.
Dupa care, imi spui unde vrei sa ploua... si me deplasez in locatie... dar tre sa ma anunti din timp... cu cat e praful mai gros pe masina cu atat ploua mai mult :))

Dan spunea...

Las' ca si mama e mama-ruda, ca si ea cheama ploaia cand spala geamurile. Tata nu mai e printre noi, dar cand traia, a fost si el papa-ruda, ca de fiecare data cand orice lichid (in afara de apa) ii atingea limba, ploua cu injuraturi. Bunica-mea era baba-ruda cand il vedea pe tata papa-ruda si incepea sa-i toarne maturi cu galeata-n cap. Eu am facut prostia sa combin o salata de rosii cu sos de iaurt, apoi am mancat o inghetata si, neavand un furazolidon la indemana si pana sa zic complet un "tunet", am devenit o kk-ruda. Vrei sa-ti zic cu ce-a plouat? A inceput cu

Dan spunea...

... Mi s-a oprit calculatorul...