Ceas

9 iulie 2010

Corporate... Corp or Ape



Buna,


Mereu am apreciat oamenii cu aspiratii sip e cei care dau dovada de o determinare similara cu a mistretului ranit.
Azi dimineata am avut ocazia sa simt pe pielea mea determinarea corporatistului… omul care are targheturi in tot ce face… de la trezitul inaintea ceasului pana la cacatul de dinainte de culcare… care neaparat tre sa fie mai impresionant decat ala cu o seara inainte.
Genul asta de oameni care erijeaza in pasarile cerului dar sunt mai inregimentati ca un ocnas… genul de oameni ca nu vad nimic in jurul lor… si care sunt a tot cunoscatori… oamenii care sunt ofuscati de starea netiunii dar care sunt singurii raspunzatori pentru stare de cacat in care am ajuns… genul de oameni care ar face o muie pentru 10 lei … din simplu spirit competitional, si mentalitatea “ala sa nu ia nimc”… pai prietenul meu in uniforma Armani… care ai fela pe oricine pentru un surplus de 0,5% la salariul tau de cacat… la compania de cacat a unui international… in momentrul in care o sa suferi un atac cerebral pe motiv ca nu poti sa iti dai seama cum dracu nu iti mai merge cardul de acces in cladire… o sa fiu langa tine … sa te lovesc intr-un mod foarte erotic, cu pula in ceru gurii.
Mori ars pe rug si stins cu azot lichid… contribuabilul pulii mele, omul pentru care ar vinde-o pe mama lui … pentru a castiga 5 minute…

Pana data viitoare…

Bafta,

3 comentarii:

dragos giurgiu spunea...

ce-i mai iubesc . cunosc un personaj cu care nu poti sa stai de vorba decat daca dublezi discutia cu un mail. sau care intelege o oarecare chestiune numai daca i-o prezinti in exel .

Cristian Roman spunea...

My kind of woman... bai acu pe bune.
Cu ce pula mea isi spala astia creierul... ca vorbesc numai in cifre si nu vad nimic altceva decat un scaun si un birou... si au senzatia ca au realizat ceva.
Se umple tara de damblagii...

Cristina spunea...

Ce exel, in ala isi calculeaza EVENTUALELE bonusuri pt stat peste program, ca nu se mai cheama prime. Textele se prezinta in ppt.