Ceas

7 iulie 2010

Semantica

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Azi am fost la un interviu… amuzant sau nu … o sa gasiti aici, partea si mai interesanta este ca am plecat de acolo foarte mandru de mine…
Si ma urc in tramvaiul 19… in metrou si la Unirii (da… asa cum intuiesti… m-am suit odata la tineretului si odata la Unirii)… se pozitioneaza langa mine un “bai asta” … sau ceva de genu…care a tinut sa ma atentioneze ca a venit langa mine…m-a calcat si mai mi-a bucurat umarul cu un cot de oltean…
- Te rog sa ma scuzi ca m-ai lovit si ca nu am apreciat faptul ca vrei sa ma …
- Bai navetistule….
Si lasa fraza asa… am ramas socat… am crezut ca vorbeste ca delfinii… sau ca balenele… dar nimic…
- Nut e supara, dar cum iti dai seama ca sunt navetist?
- Hai ca iti iau abonamentu’ pula
Si fiind oarecum destul de rar posesorul unei prezente de spirit… scot cardul de la RATB… si il poftesc sa purceada la actiunea cu care se lauda
- Hai du-te in p… ca te tii de mistouri
Acum nu ca vreau sa pun la indoiala capacitatea lui de a folosi limba romana … dar anatomic vorbind… “du-te in pula mea” imi arata ca obiectul nu este atasat de el si prin urmare… este o pizda… sau cel mult “Nesexuat”
Dupa cateva replica culese dintr-o culegere de snoave, acesta din urma imi da replica:
- Mai da-te ba in pula mea..
Nu ca vreau sa crezi ca sunt vreun neam de Pruteanu… dar am o banuiala ca “aia” a lui nu e montagne-rousse … ca nu era nici atat de mare… si nu se observau nici urme elicoidale in pantaloni…cel mult un tibison...
Si atunci a decis ca trebuie sa coboare… taman la Aviatorilor… si cred ca s-o speriat o leaca…nu de alta dar a observat ca am coborat si eu… si a rupt-o la fuga deteriorand stabilitatea corporala a 2 babe si incurcandu-se in turchinetu de la iesire…

Acu tu asta cara ma cunosti… sunt eu fioros?... si daca alerg merg mai repede dupa tine… ai motive sa te sperii?

Hai ca pana data viitoare…

Bafta,

Niciun comentariu: