Ceas

15 iulie 2010

Ete asa… ca nu am gasit titlu…

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

La fix un an dupa ce mi-am dat seama ca sunt fascinant… am descoperit si ca sunt fascinat.
Azi dimineata am constat cu ajutorul spiritului de observatie foarte bine dezvoltat… prin urmare am vazut cum fiecare om care se suie in tramvai, metrou sau autobus… fie ca este gol sau plin pana la refuz, se opreste in usa.

Si nu inteleg DE CE?... ca vorba aia, mergi cu acelasi mijloc de transport zilnic, si toate seamana… nu e ca te sui in tramvai si ai ocazia sa te teleportezi in cretacic… deci daca te sui in mijlocul de transport in comun… avanseaza in fata sau in spate, dupa caz, bovina. Ca numai alea se blocheaza ca proastele cand vad arcul electric care le pune in contact cu The Holly Cow… straight from India…

Va multumesc ca rezonati cu mine… (asta a fost pentru piticii mei, pe care ii iubesc si ii respect, pentru ca m-au ajutat sa depasesc momentele in care aveam o viata monotona )

Pana data viitoare… USCATI IN VAGOANE, trenul pleaca in directia MAMA DRACU

Bafta,

2 comentarii:

Cristina spunea...

Pe langa acest aspect bine punctat, as mai adauga tutele care isi cauta cartela de metrou in sacosele fara fund, fix in fata aparatului. Noroc ca s-a scos borseta din uz sau genul ala de ... varstnici circula la alte ore.

Sa-ti mai spun ca trei controlori super supraponderali au tabarat pe o fata sa-i dea amenda si au inceput sa se injure ca tu ai dat deja doua si eu nici una?!

Dan spunea...

Mie-mi plac ăia care se uită într-o direcţie şi merg în alta... când mă apropii de unu' d-ăsta, tuşesc tare sau ma fac că strănut. Apoi îi dau un sfat prietenesc: DACĂ NU TE UIŢI PE UNDE MERGI, MĂCAR MERGI PE UNDE TE UIŢI! În aceeaşi oală intră şi "culţii" care citesc mergând (sau invers).