Ceas

27 iulie 2010

Descoperitorii evidentului...

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Azi dimineata primind un soc acustic de tobe, pa la ora 6, ma trezesc si asa buimac dupa expeditia de la Timisoara... dar si dupa o conversatie mult prea agresiva cu o sticla de vin.
Ca aproape orice om normal, purced catre bucatarie si precum Andreea Antonescu care gatea ceai, eu ma apuc sa imi gatesc o cafea ...
Si e gata cafeaua si bricheta scapara intr-o veselie, facandu-i cu ochiul tigarii de dimineata... dau drumul la TV, si apare Mihai Dedu care prezinta cazul inundatiilor anuale din judetul Prahova... incepe reportajul: viitura, curti inundate si oameni plangand... in momentul de dramatism maxim, apare pe ecran o baba in curtea ei proprie si personala, si un microfon tinut cu dibacie de cea mai proasta fiinta care se exista... si asta prin prisma a 2 intrebari

1. V-a inundat?
2. V-a luat prin surprindere?

Pai, cretina evolutiei umane si fina observatoare a mediului inconjurator, sefa de promotie a repetentilor de la scoala ajutatoare... daca esti in curte la om si e apa peste nivelul solului... ESTE INUNDATIE... daca prin bunavointa astrelor o sa ma mut in apartamentul de deasupa celui in care locuiesti si o sa te inund, iar in momentul in care ajungi acasa o sa se reverse apa mai ceva ca la Portile de Fier...o sa fiu primul care o sa te intrebe ... ESTI SURPRINSA?

Pana data viitoare...

Bafta,

3 comentarii:

Cristina spunea...

Pe-astia cred ca-i invata intrebarile la facultate. Ti se pare ca e singura?

Oanna_izzy spunea...

Eu astazi l-am auzit pe unu intr-un reportaj intrebandu-si colegul: " ai vazut cu ochi?... tai?" Nu ba prostu satului, a vazut cu urechile tale intre care stai ca dobitocu!

Cristian Roman spunea...

mi-a zis mie cineva, canva... daca nu cunosti nu te baga... si mi-a intarit astazi cu: "ai terminat ma facultate ca sa comentezi pe unii care au reusi?... ai citit un manual de jurnalism"...
si am dedus logic ... ca sa te poti un cretin realizat trebuie neaparat sa ai o facultate de cacat care te-a invatat nimic si care ti-a restrans si mai mult viziunea despre capacitatea umana de evolutie intelectuala.