Ceas

28 iulie 2010

Inconjurat de cretini... si dibaci

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Asta e una din zilele alea in care imi vine sa imi prind mana in usa si sa ma dau cu capul de coltul mesei...
Totul a iceput mirific dupa ce am ajuns la munca si am luat parte la toate arogantele si infiferentele Tutei de Craiova si ale femeii de serviciu, care spre deosebire de alte zile au lasat-o mai moale... dand ocazia cretinului care ocupa functia de sofer in cadrul intreprinderii unde imi desfasor activitatea.

Cam in jurul orei 1:30, Tuta de Craiova (consider ca e rang nobiliar) ii spune soferului ca tre sa mearga pana la banca... cateva momente de gandire si conchide ca nu mai are benzina decat in singura masina care nu are ITP la zi... asta... rurala din nastere ii zice sa scoata benzina din Matizul posesor de lichid vital pentru un automobil si sa il puna in una care este utilizabila.
A cautat vreo 10 minute un furtun, canistra avea, si s-a apucat de treaba... a supt la furtunul ala mai ceva ca o curva pe centura... si a reusit sa umple cam pe jumate canistra.
Cand sa se ridice...varsa canistra si implicit combustibilul fosil... moment in care femeia de serviciu... care tocmai isi terminase tigarea... o arunca... cu ajutorul unei pale de vant nimereste langa balta de benzina... si cateva scantei nimeresc pe baltoaca...
Si uite asa... se aprinde total involuntar ... ciuperca de flacari cam ca la Hiroshima... soferul sare ca o pisica aruncata in apa... flacarile il ating si oarecum se tin scai de pantalonii lui...
Acum ... fiind de fata ... am zis sa par speriat...dar nu am reusit si m-a busit rasul.
Dobitocul, nu are decat niste pantaloni albi cu pete de arsura si parul parlit... este intact... conform zicale "prost sa fii, noroc ca esti"
Femeia de serviciu e in soc... plange si isi cere scuze printe lacrimi si sughituri lacrimogene.

Bai cum ma ocoleste pe mine norocul sa scap de prosti... dar nici nu ma loveste ghinionul in acelasi sens...
Se pare ca maine o sa ii vad iarasi...

Pana la urmatoarea scanteie...

Bafta,

Niciun comentariu: