Ceas

9 ianuarie 2010

Visul...


Buna,

Se facea ca aseara am avut un vis destul de “futut”, am visat in 3 randuri aceeasi scena…
Se facea ca eram cu tine la o terasa, pe un versant de munte, intre noi o masa de ratan si niste scaune adanci, pe masa un aparat foto, o sticla de coniac, tigari de foi iar peste noi mult soare.
Eram imbracat intr-o camasa de in si pantaloni similari (tot de in, ca nu m-am tampit sa imi pun camasa ca pantaloni) + o palarie tip safari… tu erai imbracata intro rohita vaporoasa cu o palarie imensa cu esarfa si cateva fire din balariile locului si contemplam peisajul.
Ne mai aruncam ocheade peste masa care te imbia la conversatii tacite.
Si se facea stam la masa, si privelistea incepea cu o vale acoperita de tiglele caselor unui sat, ce se terminau brusc precum lava unui Vulcan intr-un mic golf. Acesta la randul lui era inchis de cateva insulite verzi cu paje minuscule, iar in jurul lor roiau niste yole colorate, ca margele ce se desira.
Am visat tot inclusiv muzica, marea ce isi zdrobeste valurile de faleza inalta, pana si chelnerul care foarte linistit ne mai aducea voios si zambitor meniul, macarea si nota de plata…
Ceea ce imi pare ciudat e ca am avut visul asta de 3 ori, si de fiecare data perioada zilei era alta, chelnerul era acelasi, muzica neschibata iar valurile se spargeau cu aceeasi cadenta in toate cele 3 visuri.
M-am trezit dimineata, plin de sudori (transpiratie, nu muncitorii care sudeaza) cu o fata palida si bine intiparita in minte imaginea … dar si comparatia cu Gavrilescu care a trecut tot de 3 ori cu tramvaiul prin fata casei intitulata “La tiganci”.
Am cautat poza si asta se aseamana si e din Croatia … melodia am descoperit-o pe un alt blog.
Daca maine nu imi rezerva doctorul de familie o rezerva la Socola poate iti povestesc ceva nou… sau poate nu.



Dionne Warwick & B B King - ''Blues women'' - ''Hummingbird''
Asculta mai multe audio Muzica
Bafta,


Niciun comentariu: