Ceas

9 ianuarie 2010

Intrebari si … “Niste Raspunsuri”

Buna,

Titlul dintr ghilimele este titlul cartii Raduleascai fiinte.
Intrebarile mi-au fost puse de un grup de 2 persoane … iar raspunsurile au fost date de un grup compact de 10 pitici prezenti la apel in momentul convocarii.

“De ce ti-ai facut blog?”
Cam din aceleasi motive din care isi face blog orice plictisit al sortie: iesirea din cotidian (nu ziarul), plictiseala, prea multe chestii care iti toaca nervii, in general chestii care te fac sa vorbesti singur sip e care e bine sa le scrii … asta ca sa iti demostrezi evolutia ta pe parcursul vietii.
In principiu, pentru ca la pensie sa le poti spune nepotilor: “Uite ce “destept”eram” si ei sa incheie fraza “… si ce senil ai ajuns”

“De ce nu pui sit u poze pe blog?”
Pentru vreau sa dezvolt imaginatia, vreau ca fiecare sa inteleaga comicul de situatie.
Si se pare ca reusesc daca voteaza lumea la sfarsitul fiecarui post.

“De ce nu tratezi subiecte serioase?”
Pentru ca fiecare subiect e serios, fie ca se refera la tragedia unuia sau ca se refera la bucuria altuia sau ca e vorba de muncitori care stau sau de tevi sparte, de generatoare fugite de la locul de munca.

“Nu la asta m-am referit”
Stiu, banuiesc ca te referi la faptul ca nu am pus pe blog subiecte sociale. Nu are rost, pe astea le vede toata lumea, unde mai pui ca, de cand cu intamplarile astea “comice” mai vine lumea la mine si imi zice: “si eu am patit asa”.
Daca as vrea sa ma dau mai cult decat sunt, sare lumea ca arsa ca la postul despre momarlani.

“Ce aspiratii ai cu blogul?”
Pai nu stiu, ca inca nu am bagat aspiratorul in blog inca, nu am de unde sa stiu ce o sa aspir de acolo.
Aaaaa, tu vorbeai serios? … pai nu am, o sa scriu atat timp cat o sa am povesti, cand nu o sa mai am ce scrie, probabil o sa fac un blog vorbit … de dragul de a ma auzi vorbind.

Bafta,

Niciun comentariu: