Ceas

8 ianuarie 2010

Magnet pentru ...

Buna,

Stateam ieri si ma gandeam, cum dracu se face ca toate belele se tin scai de mine?
Ieri fiind una din zilele "alea", libere, la ce te gandeai? m-am decis sa o petrec stand la calculator ... nu ca as iesii din rutina cu chestia asta.
Si cum stateam eu de le la 12 pana pe la 15:30 cam, aproximativ ... aud in spatele meu un mic fasait ... si apoi simt ceva umed ca se prelinge pe ceafa.
Am receptionat mesajul ... se sparsese o teava ... am prins ideea repede si mai iute ca Kevin Costner in Bodyguard am sarit sa protejez monitor de ...
privirile indiscrete ale apei.
Am alergat mai ceva ca Bolt ... Husein nu cainele ... pe scari, ca sa opresc apa din calorifere ... sa eliberez tevile. Reusesc dupa 5 minute sa eliberez tevile, iar mama in rastimp cauta un instalator ... cel care se ocupa de obicei de tevile din domiciliu nu era acasa ... si detecteaza unul, in bloc.
Vine, nenea, pe la 16:30 si se apuca de treaba ... incepe sa analizeze situatia ... si conchide... "da, e teava sparta".
Incepe sa isi etaleze sculele si sa dea sfaturi ... care erau destul e bune ca d'aia e instalator.
Si incepe el sa monteze niste robineti ... si pentru ca nu putea sa se incadreze cu teava pe vechea gaura din perete a decis sa mai dea o gaura...
Aici se vede din ce cauza s-au inventat bancurile cu ingineri... Incepe el sa dea o gaura dintr-o parte a peretelui si din cauza ca nu avea un burghiu destul de lung ... si cum ajunge el la adancimea maxima a burghiului se simte obligat sa dea o gaura si din celalata parte a peretelui ... aici incepe distractia ... pune bormasina in perete si "bormasineste" el acolo, dupa vreo 15 minute nu putea sa priceapa de ce nu reuseste sa se intalneasca cu gaura din cealalta parte.
A luat o pauza ... a analizat situatiunea si a conchis ... "eu dadeam gaura in gaura aia veche ... ba cum dracu sa se intalneasca?" ... Trece peste penibilul momentului si se apuca sa monteze si sa mufeze tevile ... operatiune care ii ia vreo 3 ore ...
Trecand peste excesul de timp ... se decide ca a terminat lucrarea si mandru de realizarile lui decide: "sa facem o proba!"
Si incepe proba de foc a muncii depuse:
Rasuceste proaspatul montat robinet, si pe cat era de tragic pe atat de tare m-a busit rasul: ... Tasnea apa mai ceva ca apa din aspersoarele comuniste, in anii secetosi.
Treaba e ca si reactia lui a fost una de moment ..."Treaba asta nu cred ca trebuia sa se intample!?"
Acum ca a vazut unde este baiul, zice "acum stiu unde e problema"...
Si ca sa stranga 2 robineti, 6 coturi, si 2 imbinari ale tevii pe traseu, a durat ................ 2 ore 30 minute.
Una peste alta reuseste sa termine treaba undeva pe la ora 11 ... si mi-am dat seama, pentru ca incepuse Mircea Badea...
Pleaca omul relaxat, ca si cum pana la ora aia se agitase ca sticla de pepsi.
Dupa evacuarea domiciliului de catre Mister Muscolo, mama are o replica geniala : "Inca o ora si il treceam la intretinere"
Se pare ca da, dupa cum zicea o prietena ca as fi un magnet pentru esecuri tenice.
Pana data viitoare ...

Bafta,

Un comentariu:

Librissima spunea...

Un robinet, două robinete ;)