Ceas

19 ianuarie 2010

Ninsori … nesemnificative.

Buna,


Stateam duminica seara si trageam cu urechea la prognoza meteo, aia recitata de Busuioc aka Bursucu.
Si zice el, in inconstienta lui, ca: Vor fi caderi de zapada neseminificative pe parcursul intregii saptamani si spre sfarsitul saptamanii va veni un va de aer rece.
Pana aici nimic ciudat, mai ales ca stateam si ma uitam pe geam si vedeam ca fulgieste marunt.
Luni dimineata… stupoare… 3 masini inzapezite in fata blocului, oameni “jgribuliti”, si eu terifiat ca tre sa ma duc la noul loc de munca….
Am trecut peste socul zapezii nesemnificative … ma indrept spre tramvaiul 34 … drum care in mod normal pe jos il fac cam in 10 min am facut 20 … si asta pt ca toate babele si mosii au zis ca daca ninge … trebuie sa iasa afara … vorba aia … daca ii ajuta dumnezeu sa cada, zapada atenueaza… caderea.
Vine tamvaiul … ma sui… drum care in mod normal se face in 30 de minute a durat cam 1 ora si un sfert …
Normal ca am intarziat la munca … in prima zi… dar nimic ciudat … la intoarcere … trambaiul ziceai ca e ambulanta… cara babaciuni catre spitalul floreasca.
Azi e marti si sa vezi faza tare… tot ninge … tot fulguit … tot blocaje … tot 1 ora si un sfert pana la munca … tot am intarziat.
De data asta insa e ceva nou … nu a mai iesit nimeni la Tv sa zica, ca i-a surprins ninsoarea.
Drumurile tot necuratate sunt, dar de data asta au o scuza … nu a nins pec at ne astetam … asa ca nu am mai scos utilajele … si daca le-am scos, a facut-o: “Ca sa vada ba bucuresteanu ca avem cu ce, daca e cazu sa fie nevoie”.
Pana o dezapezesc pe baba care a ramas intepenita in fata blocului, o sa continuui sa intru pe usa din dos a cladirii in care locuiesc.

Bafta,

Niciun comentariu: