Ceas

10 ianuarie 2010

Femei, femei … e plina lumea de …

Buna,

Postez asta ca sa imi expice si mie cineva, ce se intampla in mintea unei femei.


Mihai Margineanu - Femei femei
Asculta mai multe audio Diverse

Totul incepe in dimineata zilei de 10.01.2010 cand contrans de imprejurari trebuie sa ajung de urgenta in Pipera…
Ma sui in autobuz pana la Unirii ,dupa sar in metrou, este gol , cel putin vagounl unde eram eu, la Univeristate se urca o tipa draguta si se aseaza in fata mea… mergem pret de 2 statii, timp in care ne mai aruncam ocheade sagalnice… totul e bine si frumos… flirt in metrou … nu am mai experimentat asta.
Hai sa o fac si pe asta, zic … pe la jumatatea statie intre Victoriei si Aurel Vlaicu se muta langa mine si imi zice, “Stii, am observant ca ma urmareai, si ma gandeam ca daca ai timp … poate… mergem la un suc”, imi pare ceva ciudat si imi iau inima in dinti si o refuz politicos, “Sincer, nu pot … am ceva treaba … ”
Imi raspunde foarte hotarat ca nu e nici o graba, ne putem vedea pe la 3 la Universitate.
Daca am vazut ca insista atat am zis sa nu par nesimtit si accept.
Imi rezolv treaba si pe al ora 2 jumate sunt la Universitate in fata la Muzeu, asa cum stabilisem .
Apare si ea undeva pe la 2 si 50 de minute … e printre putinele care sunt punctuale, ne zarim , ne zambim …ne prezentam , si stabilim sa mergem la un ceai la Cafepedia (macar la prima intalnire sa nu o scot la bere, imi zic)… si mergem a gale, imi povesteste ca e studenta , ca are 22 de ani si ca este din Fagaras … fac pe naivu si o intreb daca din tot masivul … imi raspunde razand ca Fagaras e oras… ii recit imresia mea ca Bucurestiul e singurul oras si ca restul sunt sate … se ataca un pic …
Ne continuam drumul, ma intreaba detalii despre mine , refuz sa ii fac pe plac… ajungem la cafepedia … incepem sa vorbim de pasiunile fiecaruia…
Radem, e frumos , e flirtul perfect … bem cam jumate din ceai … fumam cate o tigara … si atunci ma izbeste , mai ceva ca Doroftai pe Balbi, cu o intrebare: “Stii, eu anu asta as vrea sa ma marit, … ai vrea sa ne casatorim?”…
In momentul ala ceaiul a capatat noduri si fumul de tigara a incetat sa mai urce spre tavan, timpul s-a oprit … eram mai ceva ca Neo in Matrix… ma uitam dupa camere de luat vederi
Nu am vazut nici una … ma bufneste rasul… ea se uita la mine mirata…
Ii spun ca e un pic cam directa, ea imi raspunde ca daca nu ar fi asa sigur i-o ia alta proasta inainte … rad cu dintii stransi …
Ii refuz cererea in casatorie, motivand ca sunt inca prea necopt ca sa fiu cules … dar ca vad o finalitate a vietii mele intr-o casatorie.
Este revoltata si imi taie zambetul cu o replica a la Elena Carstea: “Stiam eu ca toti sunteti niste porci”, se ridica si pleaca.
In momentul ala de la o masa alaturata un cuplu incepe sa rada … ma uit la ei … ma buseste si pe mine rasul … el isi ia inima in dinti si ma intreaba … “De cat timp sunteti impreuna?” … ii raspund sec “de 45 de minute” … radem si mai tare.
Si atunci m-au strafulgerat versurile lui Margineanu:”Femei, femei … e plina lumea de nebune”.
Una peste alta … la ce bafta am … sigur o sa ma insor cu una d’asta care pare simpatica la suprafata , iar dupa 2 saptamani o sa am urme de crampoane … de la papucul sub care o sa ma tina.
Sper sa fie ultima experienta de genul asta , pana data viitoare,
Bafta,

Un comentariu:

Cristina spunea...

Bai Cristi, e pe bune? HAHAHA
Ti-a pus Dumnezeu mana in cap!