Ceas

6 ianuarie 2010

Drogurile ... E misto

Buna,

Am avut cateva momente de glorie in seara asta, taman ce rulam … nu cu masina, ci pe scaun in camera, o foita... da, de hartie.
Si aprind foita + continut… si ma loveste inspiratia:
Pe langa bulversarea inerenta de la primul fum, Shiva ma ia in brate, imi deschide ochii si ma loveste copilaria...
Imi trec prin cap toate lucrurile tampite si toate jocurile in care mi-am petrecut copilaria… ajung la leapsa … si aici imi straluce, conventia internationala a copilariei, PIUA.
Si ma intreb si acum ce s-a intamplat cu conceptual asta atat de genial.
Ma gandeam la cum s-ar aplica in momentele astea … si am ajuns la asta:
“Cum ar fi sa fii la munca sa ai o gramada de treaba de facut, sis a vina seful tau sa te intrebe daca sunt gata si sa ii raspunzi cu o nonsalanta ruda cu nebunia – NU … Automat o sa te ameninte ca iti face, ca iti drege … si tot nonsalant sa ii raspunzi ca : -NU POTI … SUNT IN PIUA din intai”
Sau conceptul de OFTICA:
“Sa treci cu masina pe rosu… sa te opreasca militianul si sa te intrebe, cum face de obicei … -Stiti ce ati facut? – Nu … -Ati trecut pe rosu…. – Si,… te OFTICI?”
Si dupa toate conceptele copilariei … imi revine mintea la cap si constientizez ca:
“Omul dde cand s-a ridicat in 2 picioare cauta o metoda sa se puna la pamant”
Si cam asta am facut… dar peste toate astea pana si legendele noastrea sunt pline de droguri:
Miorita de exemplu, sa ne amintim cum incepe:
“Mioriţă laie,
Laie, bucălaie,
De trei zile'ncoace
Gura nu-ţi mai tace!
Ori iarba nu-ţi place”
Si pe langa asta cred ca a tras ceva prost, pentru ca s-a panicat , vedea tot felul de voci care ii zpuneau ca cineva incearca sa il omoare pe ciobanul ei.
Sa luam o alta legenda:
Mesterul Manole, daca era treaz auzea el vreodata vreo voce care sa ii zica sa zideasca vreo nevasta?
Oricum ce a fumat nu era ok deloc … pai si-a zidit nevasta, si-a prierdut jobul si s-a sinucis.
Dar una peste alta maid au inca un exemplu sis per sa termin si sa nu ma loveasca vorbaria chiar acum.
De exemplul basmul lui Fat-Frumos:
Toti am convenit ca facea calatorii… dar am o banuiala ca nu parasea castelul, il tinea ILEANA numai pe LSD.
Avea tot felul de vise ca se zBATE cu Zmeul, si stiti toti povestea ca nu stau acum sa intru in legatura cu Petre Ispirescu, dar problema apare la sfarsit cand … viseaza ca va primi recompense dupa ce o salveaza pe Ileana Lazariuc scuze Cosanzeana, jumatate din imparatie , moment in care Ion Ion Tiriac se trezeste.
Dar una peste alta si desfasurarea actiunii este cam “fututa”, omu arunca o oglinda si se transforma intr-un lac inghetat, arunca un pieptane si se transforma intr-o padure… clar omu tragea ceva si am o banuiala ca nici el nu stia ce trage.
Oricum nici eu nu stiu ce am tras, de am astfel de ganduri, dar e tare bine sa te gandesti al copilarie… ce ziceam?
Pana data viitoare …. Sper sa imi revin din nori si sa ma lase shiva din brate … nu de alta dar are multi Brate … da am scris multi

Bafta,

Niciun comentariu: