Ceas

5 ianuarie 2010

Imi e neclar despre ce am scris...

Buna,
Taman ce am revenit dintr-o calatorie pe valurile bahice, si Doamne ce grele e momentele astea.
Si cum ziceam, ma trezesc irascibil in dimineata zilelor de 03.01.2009 scuze 2010, si ca orice roman dornic de cunoastere deschid televizorul pe un prost de stiri, scuze iar post de stiri, si ce imi aude ochii si ce imi vad urechile, reportaje de la spitale, interviuri cu echipajele dupa ambulante, sfaturi de politisti, indicatii pretioase de la nutritionisti, analisti economici.
Am stat in dubiu, si dupa 2 cafele imi staluce primul gand in gand, A VENIT APOCALIPSA, nu mai poate omu sa bea 4 zile si dupa sa revina la viata dinainte.
Toti, mai sus mentionati, analizau … analizau … si … da iar analizau, cum ca romanu cat ar fi el de sarac, sa “mananca” gura lui de 3-4 ori pe an (craciun, revelion, paste si ziua lui).
Cel mai tare, consider si acum, este faptul ca statistic vb romanul a baut mai putin… si asta au dedus ei dupa numarul redus la aproape jumatate fata de anul trecut, de spitalizari si dupa numarul alora care au ramas fara permis “in noaptea dintre ani”.
Fac un scurt review (ca “aducere aminte” suna prea autohton) si constat ca am baut cu 10 sticle de vin mai mult si cu 500 ml mai multa vodka…
Daca dupa numarul de spitalizari cu indigestii, come alcooooooolice si declaratiile politistilor imi arata mie ca eu sunt mahmur, mai putin decat anul trecut , inseamna ca ei are dreptate.
Sincer … vecinul meu, anul acesta a avut parte de prima plimbare cu ambulanta, sis tam in acelasi bloc de 19 ani… asta inseamana ca la vecinul meu, ori i-au tras astia conducta de la vreo fabrica de pufoaica ori Ovidiu i-a adus vreo damigeana de lacrimi.
Peste toate astea mai vede ochisorul meu la TV, traditii romanesti. Aud ca in nu stiu ce sat din patria noastra, se omorau 2 cete de crestini proaspat trecuti in noul an, care taman nisi rupeau oasele cu niste ghioage imense. Totul fiind supravegheat si arbitrat de Jandarmerie, care spre deosebire de alti ani nu a mai luat bataie… dar nici nu au dat. Reportajul continua cu unul dintre membri unei cete … asta cu arcada sparta fara dintii din fata, cu mana in ghips, se tinea intr-o carja, si ne relateaza ca este mandru ca poate sa ia parte la traditiile romanesti, si atunci am avut o relevatie scuze iar REVELATIE, la cat se omoara astia in traffic in Bucuresti, dau senzatia ca e permanenta traditia asta.
Pe data de 04.01.2010 ma deplasez spre locul de munca si ce imi vad ochii, parinoar, conducta Sparta , reprezentanti APA Nova la locul faptei si blocatari in jurul lor.
Si aia isi luau omorul ca in traditia mai sus mentionata, desi inca sunt de parere ca isi luau bataie ca sa se incalzeasca oamenii din cutia de beton, si era o batuta moldoveneasca cu strigaturi… asta pana a venit baietii de la militie care cu toata dotarea nu au avut decat cuvinte de dojana, si toate astea din cadrul protejat al dubei.
Cele din urma sunt relatate decat ca sa realizez ca am inceput destul de bine anul muncitoresc, am intarziat juma de ora… sper sa o tin tot asa.
Bafta,

Niciun comentariu: