Ceas

8 martie 2010

Alte sporturi decat Fotbal

Buna,

Dupa cum ai aflat pana acum, ma antrenez cu o echipa de fotbal american, WARRIORS BUCHAREST. Ceea ce o sa relatez mai jos vrea sa arate cat de ANONIM este sportul asta in Romania.

Dupa o tentantiva de antrenament, esuata, pe terenul de la Politehnica (era o mica orezarie), inainte de concesionare pe teren gaseai pietre, iar in caz de precipitatii, noroi. Dar acum, ca este amenajat… e mult mai bine… poti sa faci si polo.

Dar sa trecem peste indignarea terenului… pe la ora 14:30… am iesit impreuna cu un coechipier … la un mic antrenament in IOR Park, si cum ne-am echipat noi, si ne faceam incalzirea, a inceput sa se stranga gloata… pana la sfarsitul exercitiilor se stransesera vreo 30-40 de persoane… si toate intrebau cam acelasi lucru… “ce sport e asta?” si raspunsurile erau in mare parte … 2… “Rugby” sau “Nu stiu”.

Prin urmare, te rog sa dai link-ul acestui post mai departe… Sa inteleaga si romanul ca sportul nu se reduce numai la: mers la sala, fotbal (sau soccer), baschet,halbere, sticlism ... .

Mai jos, gasesti un meci “intreprins” de WARRIORS BUCHAREST vs TEAM SOFIA…meci castigat de catre echipa romaneasca cu scorul de 12-8.



Pana data viitoare…

Bafta.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Frate, te respect pentru că practici un sport mai masculin. Se vede "dupe" caşchetă excesul de testosteron.

Am vrut să postez pe blog-ul meu următoarea relatare, dar dacă tot ai deschis subiectul (plus că risc să citească şi nevastă-mea), mă oblig să scriu doar la tine...

DE CINE SĂ FIU DEZAMĂGIT?

Mă scoate nevastă-mea sâmbătă, la un meci. Eu, ştiind-o mai microbistă decât Becali şi răposatu' de taică-meu la un loc, zic HAI. Căutăm noi CSS nr. 6 din Berceni, ne învârtim douăj' de minute-n juru' lui, auzim ţipete, urale şi-un HAI, BĂĂĂ, DĂ-O-N MĂ-SAA (pare promiţător, nu?), găsim intrarea şi... şiiii... intrăm şi... şiiii... văd două gagici în tricouri ude şi-n fuste scurte, la fel de ude, lovind cu putere şi cu nişte palete, două jumătăţi dintr-o minge, mare cam cât o nucă, ornate cu pene albe. Frate, le loveau aşa de tare, că le săreau fulgii, la propriu! Jucau BADMINTON... Mişto mişcările, totuşi periculoase (imaginează-ţi un bici în locul paletei şi faţa ta în locul fluturaşului). Un sport elegant, numai pentru femei înalte, suple şi fără un gram în plus.

M-am aşezat comod, mi-am pus ochelarii de aproape şi am început să urmăresc jocul. Mişto! ...Până anunţă organizatorii că urmează meciul dintre Petre şi Bogdan... HAAA??? WTF? Există şi bărbaţi care joacă badminton? HA! HA! HA!

Continuă vocea să explice că e Campionatul Naţional de badminton masculin, feminin, mixt şi dublu, iar ce vedem sunt semifinalele... LOOOOOL.

Am trăit s-o aud şi p'asta (din gura unui jucător): -E foarte dificil să joci badminton! Nu toţi barbaţii pot lovi aşa! FUCK OFF! Şi am trăit să văd şi oroarea: două namile de 80 de kile, transpirate, lovind cu putere fluturaşul cu nişte palete subţiri, tipând la fiecare lovitură mai tare ca Serena Williams...

Acum vin şi întreb: de cine să fiu dezamăgit? De nevastă-mea care m-a dus la meci sau de progesteronul emanat la semifinala de badminton dublu masculin?

Pe această cale, doresc să le urez un sincer LA MULŢI ANI, DE 8 MARTIE, BAIEŢILOR care practică sporturi gen BADMINTON, PATINAJ ARTISTIC, GIMNASTICĂ RITMICĂ, GOLF, CURLING, CRICHET şi AEROBIC.

Cristian Roman spunea...

Mestere... aici cu curling te contrazic... curlingul este u sport de precizie ca si darts sau balls (versiunea pe teren artificial a curling). e mult mai greu decat pare... si totusi sunt de apreciat cei care practica ... curling sau balls... nu e chiar asa usor sa stai sa te antrenezi cam 8 ore pe zi... PROBLEMA MEA, ERA EGATA DE MEDIATIZAREA SPORTURILOR, IN ROMANIA... Asa cum ne lasam campionul la sarituri in apa sa se antreneze la saltea...

Anonim spunea...

- Mamă, la sărituri e mişto! Sărim cam 2-3 ore pe zi. Sărim CAP, DUBLUŞURUB ÎNVÂRTIT LA NOUĂJ' DE GRADE şi FLIC-FLAC CU ÎNTOARCERE PE BURTĂ. Antrenoru' a zis că, dacă suntem cuminţi, săptămâna viitoare ne pune apă...