Ceas

12 martie 2010

Maxima zilei si o intrebare existentiala

Buna,

Ai dimineata m-a lovit chestia asta... si a lasat ceva urme dupa cam urmeaza:

Cum iti asterni... cum vine altu si se culca in locul tau


Si intrebarea existentiala...

Daca ploua torential... de ce nu poate sa ninga torential?


Pana ma loveste relevatia... scuze revelatia ... sa imi raspund la intrebare, sau pana nu imi raspunzi tu...

Bafta,

Un comentariu:

Octavian Cucută spunea...

Habar n-ai de cate ori mi-a fost dat sa "gust" asta - sa depun un efort oarecare si, in loc sa beneficiez eu de rezultatele acelui efort, altul sa fie onorat cu contraprestatia. Fie la birou (rezolvi ceva, managerul anunta ca "s-a rezolvat" / "am rezolvat" insinuand un "noi" insa f. cert un "eu"), fie la facultate (proiecte, proiecte...), fie emotional (fix a heart, someone else grabs it and that's that)...

Cum treci de chestia asta? Cum poti sa te asiguri ca patul ramane atat el cat si al tau? Sa devin unul dintre cei care fura acel "pat" nu mi se pare o optiune reala - pentru simplul fapt ca, efectiv, contravine intregilor mele valori.

Cum ii dai de cap???