Ceas

13 martie 2010

Niste raspunsuri....

Buna,

Ca si Raduleasca am si eu niste raspunsuri la diferite situatii...
Unele le-am pus in aplicare... altele m-au traznit, fie ca au dat buzna cand fumam sau cand eram la un dialog cu Bachus... zeul, nu celebrul vanzator de vinuri din bucurestii anilor de comunism.

Deci sa purcedem:

Cazul 1:

In incinta unei pescarii intra un client.

- Buna ziua, aveti icre?
- Eu personal nu, dar va pot da unele de peste.

Cazul 2:

In autobuz, te abordeaza controlorii, fara bilet. Si incep sa te traga de limba de ce nu ti-ai luat bilet.

-Biletul sau abonamentul!
-Nu am
.......
-Unde v-ati suit?
-In autobuz/tramvai/troleibus.
......
-Unde v-ati suit?
-In statie, ca in alta parte nu deschide usile.


Cazul 3:


Imi vine factura de la lumina...

Batai in usa...

- Cine e?
-Luminaaa!
-Minti, e deja aici.

Cazul 4:

Te opreste politia.

-Buna ziua, stiti de ce v-am oprit?
-Nu, dar am o banuiala...(d'aia)


Si mai am multe scenarii si scenete in cap... dar vin prea multe si cu noduri...
Duc o lupta crancena sa le descalcesc si sa le asez cursiv, ca sa poti sa le citesti.

Pana data viitoare....

Bafta,

Niciun comentariu: