Ceas

29 martie 2010

Legea Talionului


Asculta mai multe audio Muzica

Buna,


Cred ca o iau pe campiile unde isi paste, pana la Paste, Becali oile.
Dupa 2 conflicte iscate spontan... unu in metroi si altul 331 si stinse tot atat de spontan, am concluzionat ca legea Talionului inca functioneaza. Cu mici modificari.
OCHI PENTRU CUCUI.

Se face ca am o durere de cap, mai ceva ca o femeie cu lipsa de chef pentru sex, si fortat de partea financiara a vietii mele, ma duc la munca... in metrou, ma trezesc cu o mangaiere gingasa de cot, avand in vedere ca am undeva pe la 1,95 e cam greu daca nu usor imposibil sa fiu mangaiat in felul asta, daca stau in picioare.
Si ma simt obligat sa ii multumesc pentru dovada lui de afectiune. Dar, tot el e ala care riposteaza, ca ii stateam in drum... si o apeleaza pe mama... ii precizez ca i-am vorbit civilizat, el imi replica, ca si el a facut acelasi lucru, si ca nu sta el sa vorbeasca cu toti complexatii.
Moment in care manuta mea a capatat constiinta si orgoliu propriu, si dornica de atingeri prietenesti, a incercat sa il mangaie pe retina... se pare ca a clipit pana sa il mangai...dar tot am reusit sa ii scot in evidenta, relief, ochiul.

In 331 in schimb, am avut ocazia sa ma simt ca intr-un autobuz din India rurala.
In statie la Casa Scanteii, se suie o tanti cu 2 sacose...dupa miros in una cara branza si dupa sunet in cealalta cara o gaina.
Faza care m-a socat, a fost aia ca a comunicat atat de bine cu gaina, incat a inteles ca galinaceea vrea sa socializeze cu mine, si mi-a plasat sacosa in brate, pe motiv ca nu are gaina aer daca sta jos pe podea.

Cam aici se opresc comentariile mele la cele intamplate azi... sunt mut, sunt ramas prost, sunt ...

Pana data viitoare ... cand sper sa ma trezesc si cu un miel, curcan, porc sau de ce nu cu o vaca in brate...

Bafta,

Niciun comentariu: