Ceas

14 martie 2010

Remember?

Buna,

Sper ca iti mai aduci aminte de o postare anteriora … destul de apocaliptica ea de felul ei...

Se facea ca zilele trecute am citit in Adevarul ceva ce vine sa imi intareasca banuielile apocaliptice.

Dupa cum se termina postul “SF sau nu”, te las pe tine sa iti dai cu parerea…
Una peste ala postul asta este scris cu un scop foarte bine stabilit... sa scoata in evidenta replica pur romaneasca, Ti-am zis eu

Acum ca am primit intariri o sa ai de unde alege… daca citesti in continuare aberatiile unui defetist convins sau daca astepti cu nerabdare pagina culturala din blog.

In curand sper sa am parte pe blog si de cateva cronici… eventual sa se transforme intr-un mic magazin online… gen: cultura, psicologie, evenimente…


Pana ma decid eu pe cine mai cooptez si mai ales pana se decid ei daca e ok pentru ei….

Bafta,

2 comentarii:

bobo spunea...

io-s copt at?

Cristian Roman spunea...

Bobo... daca nu cer prea mult...poti sa imi lasi si o traducere.
Sunt in ceata... si inca nu mi-a zis nimeni ca sunt magar (azi).
Mersi de vizita.