Ceas

29 martie 2010

Vreau o mitraliera ...

Buna,

E al doilea post pe ziua de azi, si oricat am incercat sa ma abtin, NU MAI POT.
Dupa ce cacatul ala de prezentare al lui Voicu a facut inconjurul planetei, de rad si limbricii de el, am dat peste un clip pe Youtube, am aflat ca e vechi de cand lumea.
Dar totusi... sunt intrigat pentru ca ... din cauza cacatilor astia s-a ajuns sa se asculte muzica de sintetizator, din cauza astora pustii din ziua de azi cred ca daca pun curu sau gura la bataie, o sa castige recunoastere galactica, daca nu chiar mondiala, dar ce zic eu mondiala... poate chiar recunoastere judeteana. :P

Uite asa am dat peste clipul asta, era mai bine daca dadeam cu o basculanta de 16 tone, incarcata, peste personajul din imagine.



In ritmul asta, sunt la un pas de puscarie,... daca il mai aud pe unu ca vorbeste ca ultimul analfabet, dar se lauda ca are facultate... eu cu mana mea ii scriu pe cruce, numele si ziua de deces.

Sper ca te-ai distrat... eu am incetat sa fac asta dupa primele 20 de secunde.

Pana data viitoare... poate se aliniaza planetele sa nu tin un blog de la vorbitor...

Bafta,

3 comentarii:

Octavian Cucută spunea...

"... nobody understand me..." - well... I fail to see the "Wow!" factor.

"... I see my death with eyes..." - now that's something. I thought Lady Death had a cloak and a scythe. F~ing fetishes, now it also got eyes... (O_o)

/facepalm - "... it was like singing in the rain [...] all the people were singing in the rain with me..." Gata, ca sufit. Au revoir!

Librissima spunea...

Ieri la coada la bilete la film era o tipă în spatele meu care vorbea o engleză la fel de stâlcită ca engleza faimoasei Inna. Îi spunea ea indignată amicului ei străinez că numai în România se întâmplă să fie doar o casă deschisă și lumea să fie nevoită să aștepte la coadă 5 minute. Adevărata problemă nu este doar Inna, ci toate gagicile de felul ei. Bine măcar că alea nu sunt celebre și nu le vede lumea pă iutub.

Cristian Roman spunea...

Da, asa e... pentru ca in timpul in care puteau sa citeasca o carte, stateau infipte in you"tub" :P