Ceas

11 martie 2010

Haine noi....


Buna,


Dupa cum am vazut eu la stiri de dimineata… “Sudul romaniei a imbracat iarasi straie albe…”, nu ca zic, dar vreau sa spun… eu unu ma bucur-esti de atata zapada… am avut ocazia sa aud azi dimineata: zurgalai de tramvai, glasuri cristaline de soferi bucurosi de statul la coada pentru a intra pe derdelusurile capitalei.
Am vazut autobuze atat de fericite, care stateau aliniate si nu se miscau… batranele vivace care nu conteneau sa se tavaleasca prin zapada… caini care nu se puteau abtine din latratul nervos la vazul intinderii de zapada.
Metroul cu care am venit la munca… era atat de extaziat ca el poate circula, incat s-a oprit intre Romana si Victoriei….Controlori cu mult bun-simt nu se mai suie in autobuze… pentru ca vor sa stea cat mai mult in preajma zapezii… asa ca s-au gandit sa opreasca 331 intre Casa presei “Libere” si Flora… ne-au dat pe toti jos… au verificat abonamente… bilete… buzunare… pana si pe hotii de buzunare, i-a verificat jandarmeria.

Pana una alta… stau la caldura, ma uit cum Bucurestiul si-a luat straiele albe… un parpalac de fulgi… nu de gasca ci de zapada… si astept cu un extaz ruda cu orgasmul momentul in care o sa plec acasa…

Pana ajung acasa… imi urez…

Bafta,

Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dar de "ger năprasnic" ce parere ai?