Ceas

24 martie 2010

Tutta ... tuta judetului SM


Buna,

Aseara, umblam de nebun prin meandrele concretului de mana cu Tov. Ion Iliescu… cand, lovit de o depresie crunta, accesez marlani.ro…. cont suspendat… ma indrept resemnat catre cocalari.com, si cum balmajeam eu asa cu nenea Iliescu de manuta…dau peste blogul unei tanti… cu aspiratii colosale spre functia de casnica.

Si vorba aia, hai sa citim… in primele trei fraze radeam cu lacrimi … unde mai pui ca am un cucui de la o interactiune a capului cu biroul.
Ca sa nu te mai fierb citez din clasici… ba tata, ba.

Culoarea galben este cea mai calda, cea mai expansiva si poate cea mai insufletita culoare. Galbenul este intens, amplu si orbitor ca un suvoi de metal topit, fiind greu de stins el se revarsa mereu. Galbenul reprezinta razele soarelui ce strabat azurul ceresc avand puterea divinitatilor din lumea cealalta.

Negrul, care este, mai degrabã, o absentã a culorii decât o culoare în sine, este strâns asociat mortii, misterului, distrugerii.

Combinatia alb-negru nu se va demoda niciodata, dar chiar niciodata, este una din cele mai frumoase si rafinate alegeri pentru un deux-pieces, sau o rochie de seara, sa nu mai mentionam paltonul de iarna.

Albul transmite puritate , curatenie , si neutralitate.Doctorii poarta halate albe , rochia traditionala a mireselor este de culoare alba , iar un gard imprejmuitor de culoare alba reprezinta un simbol al unui camin sigur si fericit. Tot asa si o camera cu pereti albi si antifonati… iti confera siguranta si liniste

Rozul este cea mai romantica si afectiva culoare. Aceasta culoare te linisteste. Studiile au aratat ca rozul calmeaza si imbuneaza sentimentele. Atunci cand celulele prizonierilor sunt vopsite in roz atitudinea agresiva se diminueaza vizibil. … simt nevoia sa comentez … daca o sa pui 2 detinuti intr-o celula… garantat se calmeaza amandoua… sfincterele

Dintre culori, albastrul este cea mai adanca, caci privirea patrunde fara a intalni nici un obstacol. Albastrul este cea mai imateriala dintre culori. … conform expresiei … cand ma uit in ochii tai aud marea

Astea au fost cateva exemple…

Suflet de artista; ba, tata… mai departe iti dau si linkul catre blogul ei… ca sa nu zici ca aberez… oricum, oricat de multa imaginatie as avea … nu puteam sa creez nimic asemanator.
Nimeni nu ar putea crea ceea ce a pus tanti asta pe blog.

Daca o intalnea Eminescu ... ii zburau dracu pasarelele
Daca o intalnea creanga scria ca fratii grimm numa' povesti cu animale
Bacovia nu mai scria nimic ... se sinucidea la 18 ani...in ziua de majorat ... taiat cu norii de plumb
In schimb... Arghezi.... a cunoscut-o... si se pare ca ei i-a adus ... flori de mucegai.

Cam asa imi petrec eu serile in care nu am antrenamente…pana data viitoare…

Bafta,

10 comentarii:

Anonim spunea...

Bă, frate! Mă dor ochii!

Nu numai că autoarea nu ştie să pună spaţiu şi virgula aia arată ca o puţă, dar îmi amestecă nişte metafore în curcubeul aromelor încât devin ceacâr doar citind. Mi-a căzut o lentilă-n cafea...
Un sfat pentru blogger-iţa asta aşa de talentată: MERGI LA FARMACIE ŞI IA-ŢI ANTICONCEPŢIONALE!

Auzi, dar tu ai jucat vreun meci fără cască?...

Octavian Cucută spunea...

Ah... asa imi plac fetele astea, bucati de carbon extrudat in matrite Barbie. Extrudat la propriu, in cap fiind spatiu pentru extensii (ale coafurii, bineinteles), in piept spatiu pentru calitati (sau mai bine zis, lucruri de calitate, nu asa, orice porcarii), iar in abdomen un oarecare receptacul (sugerez eu, pentru apa cu lamaie).

Ce stim noi? Noi nu estem fotomodeale. Tre' sa te nasti cu asta, nu e pentru orice muritor. Of... limbile astea straine... iti pot aduce atat de mult (gen, un Q7 daca nimeresti limba straina corecta) sau atatea dureri de cap (cand nu te intelegi cu cel de langa tine; deloc).

Sayonara

David Raluca spunea...

Nu inteleg ce te deranjeaza si care e problema ta cum scriu eu si CE scriu?Este un blog personal,scriu ce vreau si ce imi trece prin cap,nu am nevoie de orice michidutza sa imi extinda posturile si sa le comnteze.

Cristian Roman spunea...

Papusa... iti leg sinapsele si cand tac...
Treci la scoala si vorbim in cativa ani cand o sa ai idei coerente.
Pai vezi tu, draga mea, nu iti trece prin cap nici o idee mai lunga de 15 cm... Ramai tu cu ideile tale...
Imi place libertatea ta, cocalareasca de care dai dovada.
Iti urez succesuri in ce faci, si nu uita... faci ce vrei dar faci "din cap".

Anonim spunea...

problema e una singura!sunt prea multii prostii,de la capat
SUNT cei care nu stiu sa combine!
Ansa, sunt asa zisi cei ce arunca cu pietre in balta.!!!
mai sunt alti,ce nu-si au loc in oala lor,!asa ca hai oameni buni sa colectam gresala,si sa rezolvam in liniste,nu ca badarani,prostia altora ci pe a noastra proprie.
Fitii mai inteligenti voi si atragetii atentii,ce va exprima pe voi,ca uite asa suntem o tara,de filozofii,insa totii niste parodii!
Verificatii sa vedetii ca asa este.
Mai ajutatii si pe altii sa fie ca voi

Cristian Roman spunea...

Da amice aiiii dreptatiii.
Pune mana pe o carte... siii ciiitestiii siii tu ceva mai mult decat cupriiinsul.

Joice spunea...

Pe voi va dor ochii ca nu stie ea sa se exprime asa doftoricesc ca voi ... da' de ochii mei cine-si face mila? Mai bine stau pe blogul Ralucai, ca macar ala pot sa-l citesc fara sa ma ia durerile de cap. La capitolul asta te bate la (autocenzura) gol.
Nu sunt o fana, nici a ei si nici a stilului ei. Dar da dovada de mai multa integritate decat tine prin faptul ca nu ii pasa de altii.
Tu iti validezi inteligenta numai gasindu-i pe altii mai putin straluciti decat tine.
Parerea mea proprie si personala, e loc in blogosfera pentru toata lumea, fiecare are un public tinta, nu trebuie neaparat sa fii laureat al premiului Nobel ca sa ai "dreptul" sa iti faci blog si sa aberezi pe el.

Cristian Roman spunea...

Draga mea Joice... daca nu ma insel... si sunt sigur ca nu ma insel, libertatea de exprimare e reglementata de constitutie, fiecare poate sa spuna ce vrea, cand vrea, unde vrea...asta inseamna ca isi si asuma consecintele.
Cat despre durerea ta de cap... nu nu cred ca ce scriu eu e de vina ci numarul mare de litere care iti inunda retina.
Faptul ca imi validez inteligenta prin comparatie cu altii... pai cred ca asa se valideaza treburile astea... prin comparatie cu altii... zic si eu... sper sa stii tu mai bine ca mine si sa imi demonstrezi contrariu... si sa stii ca astept dovezi

Oricum mersi pentru accesare

Mischka Zuzu spunea...

Felicitari pentru postare, iti dau dreptate. Eu, cand am intrat pe blog-ul ei, mi-am dat un mare facepalm. Nu neaparat din cauza culorilor, mai degraba din cauza a ceea ce continea bietul blog. Imi fac cruce numai cand ma gandesc ce prostii poate sa debiteze fetita aia. Saraca, ea crede ca viata se rezuma strict la "feshan", la bronz, manichiura de "douaj-de-mii" de euro, excursii la Kuala Lumpur, masini de 100 de mii de euro, Hai-faiv si atat. Ce ma enerveaza proastele astea care n-au nici macar atatea clase cate are trenul si apar la Povestiri adevarate, isi flutura curu (pardon) in fata televizorului si castiga bani cacalau, iar eu stau sa invat 6 ani de facultate (care si aia e 12.000 lei/an) ca sa ajung un amarat de doctor.

Sanzy spunea...

interesanta alegere pt melodia de fundal ;))