Ceas

18 mai 2010

BCR gandim la fel…

Salut,

Dupa ce am urmarit oarecum fortat de imrejurari, ca sa vad pe ce dracu se duc primele si maririle de salariu ale mamei, reclamele de la BCR am constatat ca a disparut reclama asta:



Prin urmare sloganul este: BCR GANDIM LA FEL

Singurul lucru la care ma pot gandi dupa aproape 3 ani de rate la BCR, este … cum le dau teapa.
Problema e ca ei sunt mai multi si am o banuiala daca nu chiar o certitudine ca ei s-au gandit la asta chiar inainte de a mi aproba creditul.

Deci astept solutii… CUM LE DAU TEAPA?... BCR, GANDIM LA FEL.


Am fost sa imi iau pasaportu bi(o)metric… in poza apar alb negru…
Prima intrebare a fost: Atat de sarac e statu incat nu a avut bani de acuarele?
Dupa care m-am linistit… este cromatica vietii mele… dupa blocurile gri nu putea sa iasa decat un alb imbracat in negru.

Pana data vitoare… cand impreuna cu UCK o sa ii transmit salutari lu Marinelu…

Bafta,

Niciun comentariu: