Ceas

16 mai 2010

Viitorul... pulii mele

Buna,

Tocmai intors de la marsul cultural, la nivel European, sunt inca scarbit…

1. Muzeul Aviatie: 40 de vizitatori… eu inclus
2. Muzeul de Geologie: 2000 de peroane, parte din ei o ascultau extaziati pe Alina Sorescu, care canta copiilor de 4-12 ani melodie de genul:


Asculta mai multe audio Muzica

(Eu am suferit cand am zappat printre melodiile ei... sper ca si voi :)))
Iar inauntru vreo … restul… care admirau total exaltati, minunati si alte cuvinte care arata entuziasmul…PIETRE…asta dup ace si-au starnit pofta de cultura cu mici si bere.

Sarind peste toate astea… intr-un moment de repaos muzical… cumatra ii intreaba pe copilasii, fetele, din public cam ce ar vrea sa le aduca baietii la prima intalnire.

Raspuns?... DIAMANTE… AUR… BIJUTERII…

La cum se prezinta generatia tanara… se pare ca avem o productivitate excesiva de curve… dupa care mi-a explicat cineva ca ele defapt apreciaza inteligenta, umorul, bunul-simt… si alte trasaturi de character cu care ne-au obisnuit pe noi parintii.

Cand o fi sa ma insor… fac un sacrificiu, rasial, imi iau nevasta din ultimul trib din Africa… si asta pentru ca singurele mele avutii sunt 1 caine, 1 pisica si in 2-3 ani sper sa imi iau un cal si o vaca. Bine o sa fac un efort sa o mint ca la noi daca ai o vaca, esti stapanul lumii.

Oricum… am observat ca spiritul de turma se exercita maxim, in context de moca… prin urmare… ca si anu trecut… am ras… m-am minunat…si m-am retras la biblioteca… in
Cismigiu, unde am citit un pahar de vin.
Si asa cu pofta de cultura satisfacuta … am ajuns acasa.

P.S. Meteorologii pizdii care au pus ei codu galben doar de dragul de a vedea harta romaniei bicolora.
P.S.2 Busuioc… ai vreo legatura?

Pana data viitoare… cand la muzeul aviatiei o sa fie mai multe parasute…

Bafta,

Niciun comentariu: