Ceas

12 mai 2010

Inregimentati…


Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Azi dimneata am citit pe niste bloguri: Bobo si Andrei, niste scrieri de revoltare… fiecare se manifesta in felul lui, pana la urma.
Dupa, mi-a cazut fisa, urmarind de cateva luni posturile domnului Vulpescu Andrei-Bogdan, de la Da Hood Justice, care isi arata revoltarea, dar mai ales comentariile oamenilor care ii urmaresc profilul.

Si uite asa, m-a trasnit…

Daca ar fi sa se puna de o revolutie… cati ar iesi in strada sa dea cu piatra, cu pumnu, sau sa protesteze… si mai ales cati ar ramane dupa prima interventie a fortelor de ordine?

Stateam si ma gandeam, ca toti isi doresc o revolutie, dar cati sunt dispusi sa isi asume repercusiunile?

Intrebarile astea vin din partea unui tip care e un anarhist convins si care crede pana in maduva oaselor ca pentru ca sa se instaureze ordinea trebuie sa fie haos… Toate astea vin din partea unuia care ar pune mana pe piatra sau arma fara sa stea pe ganduri… Toate astea vin din partea unuia care isi bazeaza actiunile pe niste planuri bine puse la punct… Unul care are in cap o multime de scenarii de a scapa de ordinarii astia din fruntea tarii, cu finalitate tragica pentru ei si foarte fericita pentru noi.

Am strategia, am determinarea … imi lipseste modalitatea de a finaliza aceste lucruri.

Prin urmare…

Accept ca donatie :








plus munitie ... nelimitata.
Pana data viitoare… strange din dinti … pentru ca, daca tot ne trag astia la muie … macar sa ii doara

Bafta,

Un comentariu:

Cristina spunea...

Pai daca te inregimentezi, obtii si "modalitatea"; dezertezi si iti faci treaba...Che.