Ceas

26 mai 2010

Visul… unui copil…

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica


Veneam azi dimineata spre locul de munca, si ca sa vezi minune… pe Bulevardul Unirii nu se circula deloc. Am purces biped spre statia de metrou Unirii… si acolo am deslusit misterul enigmei.

In intersectie un Militian, care dadea din aripile lui de curcan in toate directiile, si culmea nu il baga nimeni in seama… toti purcedeau dupa cum ii taia capsorul lor de inteligenti.

Astfel am stat si am admirat minunatia de constipatie rutiera, daca tot intarziasem am zis sa intarzii cum se cuvine…
Am stat sa il admir cam vreo 10 minute, si asa am ajuns la concluzia, ca asta mic, curcanul, cand era el in plina desfasurare a fragedei pruncii, a vrut sa devina dirijor… pentru ca dadea din manutele lui, mai ceva ca Porumbel Ciripescu… si scotea din fluierasu' ala al lui niste sunete care l-ar face pe Zamfir sa ii bage naiul in cur.

Dar cum nu prea ii ieseau nici una nici alta, si-a bagat piciorele turnate in cizmele de motociclist…
Faza cea mai tare este ajuns la Arcul de Triumf… minune… acelasi militian … isi exersa abilitatile de blocare a traficului.

Si am cazut pe ganduri… dupa ce acum cativa ani mi-am raspuns la intrearea daca toti sunt la fel de prosti… raspuns afirmativ….
Azi am inceput daca, toti arata la fel?

Prin urmare am intarziat 59 de minute la munca… pe care bineinteles ca o sa le plateasca Militia Romana… dar pana una alta m-am antrenat pentru greva proaspat anuntata pe data de 1 Iunie… ca vorba aia, in fiecare dintre noi zace un strengar, care abia asteapta sa strabata parcul Herastrau mai ceva ca Eminescu padurile…

Pana … recuperez ora pierduta…

Bafta,

Niciun comentariu: