Ceas

20 mai 2010

Freud ... mori in chinuri... try to understand this

Buna,


Asculta mai multe audio Muzica

Minunata zi… Oooo Doamne… ma trezesc in sunet de bormasina, nu am apa cald, nu am tigari, aia nu s-au batut in piata victoriei… zi de cacat.
Reusesc sa fac baita, ma imbrac, imi beau cafeaua… cea mai trista cafea, fara prietenele ei tigarile… si plec la munca.
Tramvaiul 19… formatiune de persoane etnice adunate in forma de stol graiau pe limba lor… dupa ce am intrat in sevrajul provocat de prima tigara… le adresez traditionalul “Ba, da esti la ma-ta la cort de graiesti asa tare?”… si reactie neasteptata… Incep sa vorbeasca in soapta… E bine zic… azi sunt fioros.
Cobor la metrou la Tineretului, casti in urechi… metrou proaspat evadat din statie… fentez o baba … ii iau locul… si ma uitam distrugator pe suprafata peretelui… cad in neant, apare o mama cu o fetita blonda… un fel de barbie sau ce mama dracu papusi mai au astia mici acum… cu o floare in mana, si cu cea mai inocenta voce imi zice…”Uite, e frezie… Vrei”…
Nu ca as fi eu prea inteligent, dar m-a lasat prost si in acelasi timp mai moale ca o carpa, asta mica.
Am inceput sa rad ca tuta.
Ajuns la munca am fost intampinat de 2 probleme existentiale…

1. Defecarea gainii se numeste “Gainatare”; atunci aceeasi actiune in cazul porumbelului cum se numeste?
2. Gandacii de bucatarie se hranesc cu diferite lucruri din bucatarie… dar gandacii din baie … cu ce se hranesc?

Pana data viitoarea… cand o sa ma izbesc si de raspunsuri…


Bafta,

2 comentarii:

Daniela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Daniela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.