Ceas

14 mai 2010

Va ordon ... chilotii jos...


Buna,


Azi dimineata, m-am trezit cu o stare de tot cacatul… si s-a mentinut pana am ajuns la munca, unde ca orice roman, am inceput cu o pauza de tigara, cafea si verificat mail, presa si alte rahaturi care conlucreaza cu activitatea mea…NOT.

Dupa ce mi-am verificat mesajele, am fumat si am cafelit… ma asez confortabil sa citesc presa…
Prima accesare?... Libertatea… printre stirile cu Varciu, Bianca si alte petarde… dau peste …

“Doria Ivan a fugit din faţa celui mai frumos ginecolog pentru că nu avea chiloţi”

Acum, nu ca as sti eu prea multe despre vizitele la ginecolog, dar una din conditiile esentiale pentru a fi controlata… este aia de a nu avea chiloti pe tine… Parerea mea…

Daca titlul asta nu iti provoaca un ras isteric … sincer, nimic nu te mai face sa razi.

E ca si cum eu ma duc la frizer … si o rup la fuga pentru ca sunt netuns iar ala are foarfecele nou…

Pana data viitoare… ma duc sa ingurgitez niste praf de pusca… si poate fac rost de o scanteie.

Bafta,

6 comentarii:

Cristina spunea...

Ha ha ha! Tare, noroc cu tine ca te mai "cultivezi" cu Libertatea, ca as ramane in urma cu stirile. S-o fi dus sa-si ia chilotii cu intrare sau iesire?! directa unde trebuie. Stii, oamenii astia mai frumosi din fire (chiar, au pus si poza cu ginecologul sexi, te pomenesti ca era Voicu!) sunt vazuti mai prostovani, sa nu greseasca the black hole saracu'.

Cristian Roman spunea...

Nu stiu cine e sau cum arata, dar am citit stirea asta la ora 9:30 si pana la ora 12:00 nu pot sa mi-o scot din cap... mai am cate un flashback ... si ma buseste rasul...
Si nu am nici asigurare :))

Oanna_izzy spunea...

Unu la mana: de cand conteaza cum arata ginecologul? Lumea obisnuita merge la el pt tratament nu pentru contact sexual... doi la mana: poate nu vroia sa para o femeie usoara de la prima intalnire:)))

Cristian Roman spunea...

Tu vorbesti de kilograme acum... :))
Ma omoara stirile astea... incep sa cred ca asta e motivul pentru care mai supravieuiesc... sa vina cate un ziarist consacrat sa ma asasineze.
Dar zi tu ca nu e criminala stirea.

Oanna_izzy spunea...

E mai mult decat criminala... ajunge sa fie o stire buna de suicid :)) iti recomand o cura de dezintoxicare cu munte, loc fara semnal la telefon si fara net.

Daniela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.